Sprzedaż Assassin’s Creed: Odyssey może być powodem do zadowolenia dla Ubisoftu. Gra osiągnęły fantastyczny wynik.

Sprzedaż Assassin’s Creed: Odyssey upewniła Ubisoft, że marka podąża we właściwym kierunku. Najnowszy raport NDP Group skupia się na sprzedaży gier w okresie od 2 września do 6 października. Oznacza to, że pod uwagę brane były tylko dwa dni ze sprzedaży AC: Odyssey a gra i tak zdołała uplasować się na trzecim miejscu, ustępując tylko Spider-Manowi oraz NBA 2K19.

Poprzednie Assassin’s Creed: Origins zadebiutowało 27 października 2017 roku. Pierwsze dni sprzedaży Odyssey już były zdecydowanie lepsze. Należy pamiętać, że ilość sztuk Origins, które trafiły do klientów, również była bardzo dobra. Opowieść o starożytnym Egipcie pozwoliła w 10 dni sprzedać się lepiej niż poprzednie Assassin’s Creed: Syndicate przez cały okres na rynku. To właśnie słabnąca sprzedaż Syndicate i poprzednika – Unity sprawiła, że Ubisoft postanowił dać marce przerwę i przebudować wiele mechanik rozgrywki.

Czytaj też: Darmowa aktualizacja The Abyss do No Man’s Sky

Źródło: venturebeat.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!