WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Techland wciąż nabija się z Red Bulla i Destiny

Techland razem ze swoim Dying Light idzie za ciosem. Anty-kampania Red Bulla przyjęła się nad wyraz dobrze, dlatego firma planuje zwiększenie puli nagród i zmotywowanie większej ilości użytkowników do picia wody.

O kampanii #DrinkForDLC jest naprawdę głośno w growym półświatku. Prosty żart polegający na wyśmianiu decyzji twórców Destiny, którzy niedawno podpisali umowę z Red Bullem na ekskluzywny quest dostępny tylko dla tych którzy kupią puszkę tego napoju, bardzo dobrze się przyjął – dlatego pochodzący z Wrocławia autorzy Dying Light idą za ciosem. W sieci pojawił się właśnie obrazek ukazujący kolejne „progi” całej kampanii, przy których zostaną odblokowane odpowiednie DLC dla graczy. Jak wziąć udział i pomóc w zdobywaniu dodatków? Wystarczy umieścić na twitterze zdjęcie, na którym pijemy wodę ze szklanki i oznaczyć je tagiem #DrinkForDLC. Nagrody za przebicie danych progów możecie obejrzeć niżej na obrazku. Oby tylko te dodatki były warte wypicia szklanki wody…

dyling_light_dlc.0

[źródło: polygon.com]