Tworzenie Red Dead Redemption 2 wymagało wielu godzin pracy. Jak ciężko pracowali deweloperzy?

Czasem praca nad tworzeniem danej gry jest wspominana przez deweloperów jako świetna zabawa, podczas której nauczyli się mnóstwa nowych rzeczy. Zdarza się również, że słyszymy o ciągłych nadgodzinach, które wyniszczały producentów. Jak to wyglądało w przypadku Red Dead Redemption 2? Cóż, współzałożyciel studia, Dan Houser, wspomina ten czas z mieszanymi odczuciami.

Twórcy Red Dead Redemption 2 z jednej strony przebili wszelkie swoje rekordy jeśli chodzi o ilość przygotowanych materiałów i prawdopodobnie znowu stworzyli jedną z lepszych gier, która dumnie będzie reprezentowała ich w CV, ale nie zapominają jednak, że w ostatnim roku musieli pracować po 100 godzin w tygodniu. Co udało im się stworzyć przez ostatnie lata? Fabułę na 65 godzin, 300 tys. animacji, 500 tys. lini dialogowych oraz nagrane głosy ponad 700 osób. Do tego sesje motion capture,w których nagrywano ruchy 500 osób.

Czytaj też: Nad końmi w RDR2 pracowano kilka lat

Źródło: gamesindustry.biz

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej