Francuski artysta Koola jest znany ze swoich wyjątkowych wizualizacji. Jego kolejne produkcje zaskakują nas tym co można stworzyć używając popularnego wśród developerów gier Unreal Engine 4. To naprawdę niesamowite, zobaczyć w jaki sposób Francuz „wycyzelował” komputerowy świat, tak by wyglądał niemalże jak prawdziwy:

132070586621845035113207058663572282071320705866703491759Przedstawiamy Wam filmy z najnowszymi eksperymentami tego graficznego magika, zaś zainteresowanych detalami technicznymi odsyłamy do tematu na forum Unreal, gdzie Koola dzieli się dokładniejszymi informacjami.

Chyba wszyscy widzą na czym polega problem. Jaki pecet, nawet ten z najbardziej hiper-super-ultra-parametrami udźwignie taką jakość w grze komputerowej? Gra to nie tylko poruszanie kamerą w pustym otoczeniu – tam komputer musi na bieżąco zajmować się różnymi dodatkowymi elementami rozgrywki. Kiedy powstanie sprzęt na którym będzie można obejrzeć świat gry wyglądający zupełnie jak nasz, realny? A może już powstał?

132070586644530039913207058667306075351320705866761881519[źródło: kotaku.com; grafiki: forums.unrealengine.com]

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej