WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Volvo rozda milion dolarów, jeśli zbliżający się Super Bowl będzie wyjątkowy

Chociaż w Europie ciężko nam zrozumieć fenomen wydarzenia zza wielkiego oceanu, jakim jest Super Bowl, to ogłoszony właśnie konkurs Volvo jest wart przybliżenia tematu.

Super Bowl, to nic innego, jak finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League, będący najważniejszym sportowym wydarzeniem roku w Stanach Zjednoczonych. A tam gdzie tego typu wydarzenie, tam reklamy i cały marketing, pod którego podpięło się Volvo.

Firma ogłosiła nowatorski konkurs, w ramach którego rozda 1 milion dolarów w postaci samochodów wybranym uczestnikom… o ile coś wyjątkowego wydarzy się podczas Super Bowl.

Jest to równocześnie pochwalenie się i świętowanie marki, ponieważ niedawno zostało uratowanych „milion ludzi dzięki innowacjom Volvo w zakresie bezpieczeństwa”. Mowa głównie o aktywnych systemach bezpieczeństwa w samochodach.

Aby wziąć udział w konkursie, najpierw trzeba skonfigurować swoje wymarzone Volvo na VolvoSafetySunday.com. Później trzeba czekać do samego meczu, ponieważ firma wylosuje kilka zgłoszeń o ile dojdzie podczas niego do tak zwanych punktów „safety„. Nie jest to jednak częste zjawisko w futbolu amerykańskim.

Podczas Super Bowl zdarzyło się tylko dziewięć razy w historii tego sportu, przy czym ostatni padł w 2014 roku w Seattle, kiedy to Seahawks wystąpili przeciwko drużynie Denver Broncos w Super Bowl XLVIII.