Studio Gunfire Games ogłosiło właśnie wymagania Darksiders III. W skrócie można stwierdzić, że ta produkcja nie postawi przed Waszym sprzętem wielkiego wyzwania.

Trzecia odsłona serii Darksiders wprawdzie nie zapowiadała się na jakąś fenomenalną pod kątem grafiki grę, ale po ujawnionych wcześniej zapisach rozgrywki mogliśmy spodziewać się nieco wyższych wymagań. Zwłaszcza że bazuje na całkiem spektakularnym silniku Unreal Engine 4, a nie jakimś odświeżanym od lat starociu (pozdrawiam Bethesdę). Tak więc, Darksiders III będzie wymagał przynajmniej Windowsa 7 w 64-bitowym wariancie, 25 GB wolnego miejsca na dysku i kartę graficzną z obsługą API DirectX 11. Producent zaleca również korzystanie z kontrolera. Przykładowe konfiguracje spełniające minimalne i zalecane wymagania prezentują się następująco:

Wymagania minimalne Darksiders III

  • Procesor: AMD FX-8320 (3,5 GHz) lub Intel i5-4690K (3,5 GHz)
  • Karta graficzna: GeForce GTX 660 lub Radeon R7 370 z 2 GB VRAM
  • Pamięć operacyjna: 8 GB

Wymagania zalecane Darksiders III

  • Procesor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz) lub AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz)
  • Karta graficzna: AMD Radeon RX 480 lub NVIDIA GeForce GTX 970 z 4 GB VRAM
  • Pamięć operacyjna: 16 GB

Warto przypomnieć, że Darksiders III zadebiutuje na rynku już 27 listopada na PC, Xbox One oraz PlayStation 4. Wydawca zdecydowanie promuje tę wersję na konsolę Microsoftu, zapewniając ciekawy zestaw składający się z przyszłych aktualizacji do gry. Jednak to wariant na PC będzie mógł w przyszłości skorzystać z technologii DLSS, która zapewnia jeszcze wyższą płynność przy wysokich rozdzielczościach.

Czytaj też: Zapowiedziano płatne DLC do Darksiders III

Źródło: Wccftech

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej