Xiaomi to trzeci co do wielkości na świecie dystrybutor smartfonów, zajmujący się również akcesoriami i mobilnymi aplikacjami. 19 maja, niezwykle popularna w krajach azjatyckich firma ma zamiar rozpocząć ekspansję na nowe rynki, otwierając możliwość sprzedaży na kraje Anglii, Francji, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Sprzedawane będą produkty oferowane w sklepie internetowym Mi.com.

Jako, że Xiaomi traktuje to jako swoisty „beta-test”, to na razie będą oferowane tylko akcesoria z powyższej strony. Oznacza to, że nie będą dostępne np. smartfony. Będzie za to można kupić między innymi używany podczas fitnessu czujnik Mi Band, słuchawki Mi oraz akumulatory Mi.

xiaomi-mi-headphones

Zainteresowani mogą już rejestrować konta na stronie azjatyckiej firmy, słynącej w regionie z dobrej jakości swoich produktów.

[źródło: eteknix.com, zdjęcie: techcrunch.com]

 

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej