Do gier, które wniosły na rynek powiew świeżości, z pewnością zaliczymy pierwszą odsłonę Dark Souls. Jej debiut odbył się w 2011 roku, dlatego nietrudno policzyć, że ma już kilka lat na karku i niezbyt ciekawą oprawę graficzną. Ze względu na to twórcy zdecydowali się na odświeżenie swojego dzieła w wydaniu Dark Souls: Remastered.

Następca Demon’s Souls miał wiele wad i zalet, ale najważniejszym do odnotowania faktem jest lawina, jaką swojego czasu wywołał. Był to jeden z nielicznych tytułów, który przestał łagodnie traktować graczy i wywołał u nich satysfakcję poprzedzoną kilkunastoma minutami złości. Niezbyt pocieszające jest to, że większość graczy nie była w stanie sprostać ukończeniu fabuły, ale no cóż, tak kończy się eksperymentowanie, które w tym przypadku przełamało błędną rutynę, jaką kierowali się producenci.

 

Wygląda więc na to, że Bandai Namco zapragnęło odświeżenia swojej (można powiedzieć) kluczowej gry RPG. Dark Souls: Remastered obejmujący rozszerzenie Artorias of the Abyss zostanie wydany na PC, PS4, Xbox One X oraz Nintendo Switch już 25 maja. Najnowsze konsole pozwolą na zabawę w skalowanym 4K i 60 FPSach, za to posiadacze PlayStation 4 i Xbox One będą musieli zadowolić się rozdzielczością 1080p z płynnością 60 klatek na sekundę. Najgorzej mają użytkownicy Switcha – tryb przenośny pozwoli na jedyne 720p w 30 FPSach. Za produkcje są odpowiedzialne dwa studia, z czego jedno z nich składa się z zespołu rodzimego QLOC.

Źródło: youtube.comvg247.com

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!