Od 9 do 10 grudnia trwał 36 godzinny stream, w którym udział wzięli znani esportowcy, artyści czy miłośnicy gier. Celem było zebranie pieniędzy na rzecz Fundacji DKMS oraz namawianie widzów do rejestrowania się jako dawców szpiku.

Była to już kolejna taka akcja Nvidii we współpracy z graczami i Youtuberami. Rok temu pieniądze były zbierana dla kliniki onkologicznej Przylądek nadziei, a dwa lata temu dla Kliniki Budzik. Hanna Leśniorowska, Marketing Manager Central Eastern Europe z firmy NVIDIA, mówi:

Miło nam, że już po raz trzeci  udało się zorganizować akcję charytatywną, która spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Tym razem dzięki hojności graczy zebraliśmy 80 000 złotych. Pieniądze w całości zostaną przeznaczone na wsparcie Fundacji DKMS. Ale zależało nam przede wszystkim na uświadomieniu jak największej liczbie internautów, jak ważna jest kwestia rejestracji potencjalnych dawców szpiku.

Michał Babicz z Fundacji DKMS, dodaje:

To oznacza dla nas możliwość rejestracji 444 nowych potencjalnych dawców. Na świecie co 10 minut nowotwór krwi odbiera komuś życie. Rejestrując nowych potencjalnych dawców będziemy w stanie sprawić, by tych tragicznych historii było coraz mniej. W trakcie weekendu zarejestrowaliśmy prawie 1000 nowych potencjalnych dawców. Stream na pewno znacząco przyczynił się do osiągnięcia tego świetnego wyniku.

Jeśli chcecie jeszcze dokonać wpłaty na rzecz Fundacji to nie krępujcie się – można tego dokonać tutaj.

Źródło: Materiały prasowe

    Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!