W 2018 roku na Indiegogo pojawiło się 1300 produktów, które udanie skończyły swoje kampanie. Tak wynika ze statystyk firmy, która właśnie je ujawniła.

Około 1,4 miliona osób zrobiło około 2,1 miliona wpłat na różne kampanie. Trzydzieści z projektów zebrało ponad milion dolarów, a 250 z nich przekroczyło 100 tysięcy dolarów. Najbardziej udanym projektem jest Mate X, który uzyskał ponad 20 milionów dolarów w ramach dwóch kampanii na składany rower elektryczny. Jest to najbardziej udany rok w historii platformy, która liczy na to, że 2019 rok będzie jeszcze bardziej udany.

Indiegogo ujawniło też informacje o swoich inwestycjach. Nawiązało ono współpracę z Arrow Electronics i Ingram Micro w celu zaoferowania lepszego wsparcia dla przedsiębiorców. Ciekawe, czy nowy rok będzie również obfitował w wiele ciekawych projektów.

Czytaj też: HTC publikuje raport finansowy za 2018 rok

Źródło: Digitaljournal

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej