Dzięki innowacjom, Hisense zredukowało emisję CO2 o tysiące ton rocznie

Hisense

Firma Hisense podsumowała swoje inicjatywy, które podejmowała w celu ochrony środowiska. Wprowadzone przez nich innowacje pozwoliły na zmniejszenie nie tylko produkcji plastiku, ale również emisji CO2.

Coraz więcej firm dołącza do wspólnej walki o przyszłość naszej planety. Z okazji niedawno zakończonego szczytu klimatycznego COP26, Hisense przygotowało podsumowanie swoich działań, chwaląc się (i słusznie) innowacjami, wprowadzonymi w celu redukcji emisji CO2 oraz zmniejszeniu produkcji plastiku.

Innowacje Hisense pomogły zredukować emisję CO2
o tysiące ton rocznie!

Firma już w 2018 roku dokonała zmian w produkcji pralek, redukujące wykorzystanie HFC-245fa w technologii pianek izolacyjnych. Efekt? Zmniejszenie emisji CO2 o prawie 6 tysięcy ton. Kolejnym osiągnięciem było obniżenie zużycia energii 100-calowego telewizora laserowego L5100 do ok. 250 W, co jest zaledwie początkiem, bo docelowo Hisense chce zejść poniżej 200 W. Firma postawiła też na zrównoważoną produkcję, dostosowując się do zasad oszczędzania energii i ochrony środowiska na wszystkich etapach produkcji. Udało się też zmniejszyć produkcję plastiku o 4,6 tysięcy ton rocznie, czyli równowartość 514 milionów plastikowych torebek.

Jako firma mająca wpływ na społeczeństwo i wypełniająca zobowiązania społeczne, powinniśmy zawsze koncentrować się na założeniach ESG – ochronie środowiska, zrównoważonym rozwoju i ładzie korporacyjnym. Naszym celem jest, by Hisense był jeszcze bardziej „zielony”, wpływał pozytywnie na zdrowie, zmniejszał zużycie energii i dbał o środowisko, według zasad zrównoważonego rozwoju, które jest długoterminowym zobowiązaniem naszej firmy. W tym celu działamy zarówno wewnętrznie, budując lepsze środowisko dla pracowników i kooperantów, a także zewnętrznie – spełniając wymogi ochrony środowiska, kierując się odpowiedzialnością społeczną, by zapewnić lepsze warunki konsumentom i całemu środowisku na świecie

powiedział prezes Hisense Jia Shaoqian.

Zapewnienie lepszej, bardziej „zielonej” i zdrowszej przyszłości jest istotnym celem Hisense, także w naszym regionie. Cieszę się, że innowacje, które wprowadza Hisense w produkcji urządzeń AGD i RTV, mają tak znaczny wpływ na redukcję emisji CO2 w Europie i na świecie. Jednocześnie jest to dla nas zobowiązanie, by z roku na rok nasza technologia jeszcze bardziej przyczyniała się do zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

skomentował Dariusz Waldowski, Vice President Sales w Hisense/Gorenje Polska.