Firma Nike po raz pierwszy wprowadza na rynek repliki sportowych koszulek, które będą posiadały NFC. Zostało to stworzone przy współpracy z angielską ligą piłkarską oraz klubem Chelsea.
Pierwsza z koszulek kosztuje 90 dolarów i jej oryginał będzie nosił Eden Hazard na meczach w Lidze Europy. Posiada ona etykietę Nike Connect, która posiada właśnie NFC. Fani, dzięki odpowiedniej aplikacji mobilnej, będą mogli połączyć się z etykietą i tym samym zyskać dostęp do ekskluzywnych treści, w tym do szans na wygranie biletów na mecze.
Firma sprzedaje koszulkę w kilku krajach – niestety, w niektórych ciągnie nie jest dostępna aplikacja. Na pewno można ją kupić w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii czy Hiszpanii. Czy uważacie, że taki pomysł jest dobry czy jest to już lekka przesada?
Źródło: https://www.engadget.com/