Autorzy Far Cry: New Dawn przedstawili skąd wziął się pomysł na „główne złe”. Jesteście ciekawi?
Jeden z deweloperów stojących za Far Cry: New Dawn opowiedział o pomyśle na przeciwników w grze. Okazuje się, że deweloper od pewnego czasu chciał wprowadzić do gry pewną świeżość. Myślano nad tym, w jaki sposób, nowe czarne charaktery mogą zaskoczyć gracza już nawet tym, kim są?
W końcu autorzy wpadli na pomysł, aby stworzyć dwóch złych bohaterów. Nie będzie jednak tak jak w Far Cry 5, że to tylko jeden z nich jest tym „głównym”. Później postanowiono ponownie zaskoczyć i zmieniono płeć antagonistek. Jakby tego było mało – zrobiono z nich bliźniaczki. W ten sposób naprawdę udało się zaskoczyć graczy. Ubisoft podobno nie może się doczekać, aż gracze obejrzą wszystkie przygotowane przez nich scenki przerywnikowe. Tacy wrogowie pozwolili bowiem na stworzenie zupełnie nowych sytuacji.
Czytaj też: Square Enix zarezerwowało prawa do… nazwy gatunku
Źródło: wccftech.com