Reklama
aplikuj.pl

Facebook pokaże nam kto udostępnił nasze dane

FILE - In this March 29, 2018, file photo the logo for Facebook appears on screens at the Nasdaq MarketSite, in New York's Times Square. Federal regulators are alleging that Facebook’s advertising tools allow landlords and real estate brokers to engage in housing discrimination. The U.S. Department of Housing and Urban Development alleged in a complaint this week that Facebook violated the Fair Housing Act because its targeting systems allow advertisers to exclude certain audiences, such as families with young children or disabled people, from seeing housing ads. AP Photo/Richard Drew, File)

Facebook pokaże nam od teraz, kto obraca naszymi danymi. Nadchodzą zmiany w systemie reklam.

Facebook w ostatnim czasie wziął się do roboty. Nie tak dawno mogliśmy usłyszeć o połączeniu trzech aplikacji w jedną, czyli Messengera, WhatsAppa oraz Instagrama. Wczoraj pojawiły się wieści na temat nowych możliwości mobilnego Messengera. Dzisiaj natomiast dowiadujemy się o zmianach dotyczących reklam. Co wymyślił najpopularniejszy serwis społecznościowy?

Czytaj też: Wyniki finansowe Google opłacone – firma wydaje masę pieniędzy na iOS

Nowe zmiany prawdopodobnie są następstwem licznych afer związanych z prywatnością i bezpieczeństwem na Facebooku. Co więc zmieniono? Do tej pory klikając na reklamy na Facebooku mogliśmy dowiedzieć się jedynie, kto dostarczył dany baner/informacje. Teraz jednak dowiemy się również, która firma odpowiada za to, że nasze dane trafiły do reklamodawcy, który przygotował spersonalizowaną informacje. Mówiąc prościej – kto obraca naszymi danymi.

Czytaj też: SpaceX po raz pierwszy przetestowało lotniczą wersję silnika Raptor