Facebook pokaże nam od teraz, kto obraca naszymi danymi. Nadchodzą zmiany w systemie reklam.
Facebook w ostatnim czasie wziął się do roboty. Nie tak dawno mogliśmy usłyszeć o połączeniu trzech aplikacji w jedną, czyli Messengera, WhatsAppa oraz Instagrama. Wczoraj pojawiły się wieści na temat nowych możliwości mobilnego Messengera. Dzisiaj natomiast dowiadujemy się o zmianach dotyczących reklam. Co wymyślił najpopularniejszy serwis społecznościowy?
Czytaj też: Wyniki finansowe Google opłacone – firma wydaje masę pieniędzy na iOS
Nowe zmiany prawdopodobnie są następstwem licznych afer związanych z prywatnością i bezpieczeństwem na Facebooku. Co więc zmieniono? Do tej pory klikając na reklamy na Facebooku mogliśmy dowiedzieć się jedynie, kto dostarczył dany baner/informacje. Teraz jednak dowiemy się również, która firma odpowiada za to, że nasze dane trafiły do reklamodawcy, który przygotował spersonalizowaną informacje. Mówiąc prościej – kto obraca naszymi danymi.
Czytaj też: SpaceX po raz pierwszy przetestowało lotniczą wersję silnika Raptor