Galaxy Fold był już gotowy do pierwszych wysyłek do klientów, ale nieoczekiwane problemy w samplach wysłanych do recenzentów sprawiły, że ulegnie to sporemu opóźnieniu. Firma miała ogłosić nową datę wysyłek, ale zostało to przesunięte o bliżej nieokreślony czas.
Samsung wysłał właśnie maile do osób, które dokonały preorderów tego modelu. Firma informuje w nich, że robione są postępy a informacje o wysyłce zostaną podane w nadchodzących tygodniach. Zamówienia wstępne zostaną anulowane do końca miesiąca, chyba że klient powie inaczej albo uda się wcześniej naprawić Galaxy Fold.
Czytaj też: LG G8 ThinQ przechodzi test wytrzymałości
Jeśli zamówiliście już tę konstrukcję to możecie anulować zamówienie w dowolnym momencie przed premierą. Firma obciąży Wasze konto tylko w momencie, gdy Galaxy Fold będzie gotowy do wysyłki. Ciekawe, jak szybko Samsungowi uda się uporać z problemami.
Czytaj też: Samsung Galaxy Note 10 z ładowaniem szybszym niż 25 W
Źródło: Gsmarena