Mytaxi rozpoczyna pierwszy etap zmiany na nową markę FREE NOW. Póki co użytkownicy mogą zauważyć nowe logo na ekranie początkowym i kanałach społecznościowych. Pełna zmiana nastąpi w ciągu kilku tygodni.
Zmiana nie dotyczy jedynie loga i nazwy. Mytaxi zamierza stać się multi-platformą, która będzie oferowała różne rodzaje transportów w ramach jednej aplikacji. Obejmie to między innymi taksówki czy hulajnogi hive. Eckart Diepenhorst, CEO mytaxi, mówi:
To przełomowy i ekscytujący moment w historii naszej firmy. Przez lata udało nam się utrzymać pozycję lidera w Europie pod marką mytaxi. Nowa marka i bycie częścią silnej grupy inwestorskiej skupiającej czołowe usługi mobilności, pozwoli nam rozwijać się jeszcze dynamiczniej. Tę przemianę przejdziemy wspólnie z naszymi kierowcami i pasażerami. Przyszłość w barwach FREE NOW oznacza większy wybór dla naszych użytkowników i pewność, że mogą uwolnić się od codziennego stresu, bo z FREE NOW zawsze łatwo i bezpiecznie dotrą do celu.
Czytaj też: Foxconn może przenieść produkcję dla Apple poza Chiny
Nowa marka dalej będzie opierała się na lokalnych regulacjach. Są to wartości, które odziedziczone zostaną po mytaxi. Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce, komentuje:
Doceniamy otwartość kierowców taxi na współpracę z nami, bo przyczyniła się ona do dynamicznego rozwoju i sukcesu mytaxi na świecie. Chcemy dalej wspólnie z nimi zmieniać i kształtować miejską mobilność. Podczas gdy rozszerzamy naszą ofertę i unowocześniamy naszą usługę, będziemy nadal trzymać się wartości i zasad naszej firmy – czyli działać w granicach lokalnego prawa, w ścisłej współpracy z regulatorami i kierowcami.
Czytaj też: Chiny szykują własną czarną listę
Źródło: Materiały prasowe