Zgodnie z oczekiwaniami, drugi kwartał 2019 roku był dosyć ciężki dla LG. Całkowity obrót wyniósł 13,4 miliarda dolarów i jest to malutki wzrost 4,1% w stosunku do sytuacji sprzed roku. LG napędza głównie dział AGD, który uzyskał przychód 5,23 miliardów dolarów i wzrost 16,1%.
Problemy dotyczą działu mobilnego i dedykowanego rozrywce domowe (telewizorów). Ten drugi spadł o 4,5% w porównaniu do sytuacji sprzed roku. Spadek popytu obserwowany był głównie w obu Amerykach.
Czytaj też: Czy nadchodzi Redmi 8?
W następnym kwartale firma spodziewa się większego wzrostu. Głównie chodzi tutaj o produkty oparte o technologie OLED, NanoCell i Ultra HD. Są to produkty, który nie zostały wprowadzone do sprzedaży w minionym kwartale. Możliwe więc, że firma zacznie wreszcie rosnąć, choć dział mobilny dalej pozostanie kulą u nogi.
Czytaj też: Oppo prezentuje Waterfall Screen
Źródło: Gizchina