Samochód wyścigowy Porsche 911 GT3 Cup MR brzmi cudownie i to nawet prosto z fabryki. Ma jednak ku temu świetne powody, bo pozbawiono go tłumienia z drogowego wariantu oraz innych środków blokujących w silnikach Porsche to, co najlepsze, a więc sam dźwięk.
Czytaj też: Elektryczny Porsche Taycan 2020 na Nurburgring
Jednak zawsze może być lepiej i dowiódł tego Leh Keen, prowadzący program NBC Sports Proving Grounds. W ramach swojej misji wyciśnięcia z tego GT3 Cup MR ostatnich kropel potu, zaczął współpracę z zespołem w Dundon Motorsports, aby uwolnić cały potencjał, jaki się w nim skrywa.
Zamienili więc obecne w Porsche 911 GT3 Cup MR rury wydechowe na znacznie dłuższe, zwiększyli korpus przepustnicy i to wystarczyło, żeby wyciągnąć lepsze osiągi na hamowni i zapewnić sobie jeszcze lepszą ścieżkę dźwiękową.
Czytaj też: Akumulatory litowo-metalowe mogą zastąpić te litowo-jonowe
Źródło: Road and Track