Porsche Cayenne GTS 2021 i Cayenne GTS Coupe 2021 przybywają, aby zapewnić klientom warianty między poziomami S i Turbo. Oba samochody trafią do sprzedaży tej jesieni w, a ich ceny zaczynają się kolejno od 107300 i 110500$
W obu przypadkach za napęd odpowiada podwójnie turbodoładowany 4-litrowy silnik V8 o mocy 453 KM i 620 Nm momentu obrotowego. Ten jest zaprzężony do ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów, która napędza wszystkie koła.
Cayenne GTS Coupe jest standardowo wyposażony w pakiet Sport Chrono, który ma funkcję kontroli startu Porsche Performance Start, dzięki czemu może rozpędzać się do 96,5 km/h w 4,2 sekundy. Jest to opcjonalny dodatek w przypadku Cayenne GTS, który sprint ten zalicza w 4,5 sekundy. Oba warianty mają jednak prędkość maksymalną rzędu 270 km/h.
Dla bardziej agresywnej jazdy warianty Cayenne GTS są wyposażone w amortyzatory Porsche Active Suspension Management, które opuszczają nadwozie o 30 milimetrów w porównaniu do Cayenne S. Są też wyposażone w sportowy układ wydechowy z parą okrągłych wylotów w każdym rogu i dyfuzorem między nimi (via Motor1).
Pod kątem nadwozia GTS Cayenne są standardowo wyposażone w pakiet Sport Design, a także czarne wykończenia przednich wlotów powietrza, wykończenia szyb i emblematy. Pojazdy mają również reflektory LED i przyciemniane tylne światła. Jeżdżą na 21-calowych kołach RS Spyder Design z satynowym czarnym wykończeniem.
Czytaj też: Koniec ze sprzętem Forda, czyli Mazda BT-50 2021
Wewnątrz Alcantara obejmuje środek siedzeń, konsolę środkową, panele drzwi i podsufitkę. Dostępne są również czarne wykończenia ze szczotkowanego aluminium. Standardowe krzesła z przodu mają regulację w ośmiu kierunkach i wyższe zagłówki.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News