Google w końcu zaprezentowało nowe logo poczty Gmail, które znacząco różni się od tego, które towarzyszyło nam przez ostatnie lata. Firma konsekwentnie ulepsza swoje usługi zmieniając także ich logotypy.
Zamiast koperty z czerwonym M dostajemy samo kolorowe M
Do tej pory ikoną Gmaila była biała koperta na białym tle z charakterystyczną czerwoną literą M. Logo skromne, ale i rozpoznawalne. Jednak W ostatnim czasie Google nie tylko dodaje sporo usprawnień do swoich usług, ale również wzięło się za zmiany logotypów. W efekcie Gmail kończy z kopertą, a na jej miejsce dostajemy kolorowe M, które wpasuje się kolorystyką w to, co możemy Map Google czy Zdjęć.
W nowym logo nadal najbardziej rzuca się w oczy kolor czerwony. Dodano do niego niebieski, zielony i odrobinę żółtego, czyli kolory, które kojarzone są z Google. Całość prezentuje się naprawdę ciekawie, a nowe logo Gmaila w końcu będzie pasowało do innych ikon aplikacji Google. Zmiana wydaje się na plus, choć okazuje się, że nawet niewielkie zmiany w logotypach mogą być źle przyjęte przez użytkowników. Czy tak będzie w przypadku Gmaila? Google przeprowadziło specjalne padanie, z którego wynikało, że najistotniejszym elementem starej ikony była czerwona litera M. Zapewne dlatego w nowym logo ten właśnie kolor dominuje.
Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News