Podobnie jak rowerowa kierownica Flexx uwolni Wasze nadgarstki od części wibracji na rowerze, tak samo zrobi ten amortyzowany mostek kierownicy Hammerhead360.
Mostek kierownicy rowerowej Hammerhead360
Hammerhead360 zastępuje w tradycyjnych rowerach ten element, który bezpośrednio łączy całą kierownicę z ramą i w swoich założeniach jest bardzo prosty. Wyprodukowany przez firmę XC Gear z Mississippi ten rowerowy gadżet zawiera obrobiony maszynowo korpus z aluminium 6061 T6, który zaciska się na kierownicy i rurze sterowej, podobnie jak w przypadku każdego innego mostku.
To, co wyróżnia Hammerhead360, to jego sznyt w myśl amortyzacji, który sprowadza się do zestawu pierścieniowych wkładek z miękkiego elastomeru. Te podobno pochłaniają wibracje, pozwalając całej kierownicy poruszać się zarówno w pionie, jak i w poziomie w stosunku do głównego łączenia. Choć amortyzacja w 360 stopniach brzmi obiecująco, mowa jednak o skromnym skoku.
Co ciekawe, użytkownicy mogą wybierać między trzema poziomami tłumienia, wybierając między wkładkami do Hammerhead360 o różnej twardości. Sam mostek ma 45 mm długości i współpracuje z kierownicami o średnicy środkowej 31,8 mm. Cena? Niebywała, bo rzędu 399,99$.
Hammerhead360 można teraz zamówić za pośrednictwem strony internetowej firmy. Lepiej jednak upewnij się, że naprawdę tego chcesz, ponieważ sprzedaje się za aż 399,99 USD