Reklama
aplikuj.pl

Mamy szczegóły dotyczące Kiriko z Overwatch 2!

kiriko

Znamy już szczegóły dotyczące Kiriko. Nowa bohaterka Overwatch 2 jest sprytna, zwinna i trochę szczwana. Mimo że ma łagodne usposobienie, jest potężną obrończynią o silnym kompasie moralnym i wierzy w opiekę nad tymi, którzy ją otaczają.

Projekt Kiriko

Czerpiąc z treningu miko i kunoichi, Kiriko wspiera swoją drużynę poprzez delikatne leczenie, zabójczą precyzję i płynną mobilność. Pierwszym pomysłem na jej zdolności było stworzenie bohaterki dualistycznej, zadającej obrażenia i wspierającej drużynę dzięki dużej mobilności i wymagającej od graczy wysokich umiejętności. Kiriko może być dla nich satysfakcjonującym wyborem, a jednocześnie świetną opcją leczącą dla początkujących. Postać powstała poprzez połączenie tła fabularnego i projektu, ponieważ jej grafika koncepcyjna została pierwotnie przygotowana dla przeciwnika stylizowanego na ninja.

Czytaj też: Nowe gry w Xbox Game Pass, ale wciąż nie widać premier zapowiedzianych hitów

Kiriko oddaje cześć tradycji z szacunku do swojej matki i babki, ale dostrzega również potrzebę zmian, adaptacji i postępu. Jak powiedziałaby Kiriko: „Nie da się zmienić świata, przestrzegając wszystkich zasad”.

Zdolności Kiriko

Podstawowa zdolność Kiriko, Lecząca O-fuda, to talizmany, które uzdrawiają sojuszników. Umiejętność wystrzeliwuje do dziesięciu pocisków leczących, w zależności od tego, jak długo trzymamy klawisz. Leczące O-fudy uzdrawiają pojedynczy cel. Niebieskie talizmany namierzają sojuszników i zmieniają kolor na żółty, gdy leczą. Są zwiewne i powolne, więc im bardziej oddalicie się od swoich sojuszników, tym dłużej zajmie ich uzdrawianie.

Czytaj też: DLSS 3 znowu robi rewolucję. Cyberpunk 2077 w 100fps zamiast 20

Jej zwiewna, spokojna zdolność podstawowa stanowi wyraźny kontrast z tempem kolejnej umiejętności: Kunai. Ten atak alternatywny Kiriko to małe noże w kształcie liści, rzucane pojedynczo. Zadają one niewielkie obrażenia ogólne, ale za to dodatkowe krytyczne, a Kiriko nie boi się drwić z przeciwników, którzy staną na drodze jej kunai.

Pasywna zdolność Kiriko, Wspinaczka, pozwala jej wchodzić na ściany. „Zdecydowaliśmy się na Wspinaczkę, ponieważ Kiriko przeszła przez ten sam trening co Hanzo i Genji, więc sensowne jest, że wiele ich łączy”, wyjaśniają deweloperzy, „I jak każdy z Shimadów, Kiriko również ma specjalną, specyficzną dla niej zdolność ruchową”. Kiriko zadebiutuje wraz z premierą Overwatch 2 już 4 października