Reklama
aplikuj.pl

Battlefield 2042 stanie się lepszy? Wielkie zmiany w grze

battlefield 2042

Deweloperzy Battlefield 2042 przedstawili zmiany nadciągające do gry. Twórcy ogłosili najbliższe poprawki produkcji i sugerują, czego spodziewać się w przyszłości.

Przeróbki map i specjalistów w Battlefield 2042

Zespół z DICE przypomina o kończącym się drugim sezonie gry.

Zbliżamy się do końca sezonu 2.: Mistrzowie Broni, więc postanowiliśmy was poinformować, jak wyglądają prace nad sezonem 3., o naszych pracach nad przebudową specjalistów i klas, o tym, jakie bronie w najbliższym czasie znajdą się w arsenale BF 2042, o przebudowie map oraz o ekscytujących wiadomościach dotyczących przyszłości Battlefield 2042 po zakończeniu sezonu 4.

Podsumowując film z aktualizacji prac: DICE zbliża się do premiery sezonu 3., w którym pojawią się nowy specjalista, zupełnie nowa mapa, przebudowane mapy „Manifest” i „Rozłam”, a także zupełnie nowy sprzęt w arsenale. W sezonie 3. do Battlefield 2042 powrócą również klasy. Ale to nie wszystko.

Niedawno rozpoczęto wstępne prace nad nową zawartością, która pojawi się w grze w przyszłym roku, po zakończeniu sezonu 4. To nie koniec działań deweloperów nad Battlefield 2042.

Warto także odnotować, że Battlefield 2042 pojawi się w usłudze Xbox Game Pass Ultimate i będzie dostępne dla abonentów w ramach EA Play. W grudniu planowane są również okresy darmowego dostępu na wszystkich platformach. Będziecie mogli sami się przekonać, jakie zmiany i usprawnienia wprowadzono do gry przez ostatnie dwanaście miesięcy.

Konkrety Battlefield 2042

Chcecie dowiedzieć się więcej szczegół na temat aktualizacji? Oto one!

Nowa broń ze skarbca

Na początku sezonu 3. do puli broni wprowadzony zostaje LMG XM8 z Bad Company 2, a także A-91 z Battlefield 3. W następnych aktualizacjach w trakcie sezonu dodawane będą kolejne bronie ze skarbca. Oprócz tych klasycznych broni w grze pojawi się też zupełnie nowy sprzęt, który zespół przygotował na sezon 3.

Zmiany u specjalistów

DICE testuje przywrócony do gry system klas, wyznaczający specjalistom określone role, co daje im dostęp do specjalistycznych gadżetów i wyposażenia.

Testujemy te zmiany na szeroką skalę, niedawno zaprosiliśmy graczy ze społeczności Battlefield do wspólnej gry, aby podzielili się z nami swoimi uwagami na temat zmian i utwierdzili nas w przekonaniu, że zmierzamy we właściwym kierunku. Dzięki ich pomocy mogliśmy przetestować system biegłości broni, który wprowadziliśmy dzięki nadsyłanym przez was uwagom. System ten pozwala nam zachować swobodę walki, którą, jak wiemy, cenicie, ponieważ pozwala wam grać po swojemu, jednocześnie lepiej wynagradzając graczy, którzy trzymają się bardziej powszechnych archetypów kombinacji broni i klas.

Tak wygląda obecnie sytuacja z biegłością broni, które znajdują się w grze:

Szturmowiec – karabin szturmowy – biegłość

Po sprincie karabiny szturmowe są szybciej gotowe do strzału

Technik – narzędzia – biegłość

Broń uniwersalna sprawniej się przeładowuje

Wsparcie – LMG – biegłość

LMG mają dodatkowe magazynki i są skuteczniejsze po rozstawieniu dwójnogów.

Zwiadowca – karabin snajperski – biegłość

Szybsza stabilizacja oddechu i zdolność utrzymania wstrzymanego oddechu przez dłuższy czas

Dzięki opiniom, którymi się z nami podzieliliście, Irish został żołnierzem wsparcia, a Crawford technikiem. Irish otrzyma zatem obecną cechę Crawforda: będzie reanimował powalonych członków zespołu i dawał im dodatkową amunicję do gadżetów. Dla Crawforda opracujemy nową cechę, która pozwoli mu lepiej wejść w rolę technika. Przyjrzeliśmy się również temu, w jaki sposób Rao najlepiej wpisuje się w nowy system. Pracujemy nad usprawnionym systemem komunikacji zespołu i drużyny, który będzie się skupiał wokół tego specjalisty i zrobi z niego doskonałego zwiadowcę.

Aktualizacja „Manifestu” i „Rozłamu”

W sezonie 3. pojawią się 2 kolejne przebudowy map. Wraz z aktualizacją 3.1 otrzymamy aktualizację „Manifestu”, a następnie, wraz z przebudową specjalistów w aktualizacji 3.2, wprowadzona zostanie gruntowna przebudowa „Rozłamu”.

W przypadku „Manifestu” zespół przebudował mapę tak, aby dostosować ją do aktualizacji, które już widzieliście na „Kalejdoskopie”, „Odnowie” i „Kosmodromie” – przenosząc flagi kwatery głównej bliżej akcji i pozbywając się zbędnej przestrzeni.