Wiemy już, jak działa Dead Island 2. Okazuje się, że deweloperzy z Dambuster znają się na optymalizacji i wyciągnęli z Unreal Engine 4 co się dało.
Dead Island 2 zaprasza na stabilną rozgrywkę
Uwielbiana saga o zombie powraca jako wyjątkowa mieszanka horroru, mrocznego humoru i szalonego zabijania zombie w niezwykłej przygodzie w stylu pulp.
Czytaj też: Agatha Christie – Hercule Poirot: The London Case z przygodą w Anglii
Dead Island 2 to porywająca pierwszoosobowa gra RPG akcji – stylowa, dynamiczna i pełna zombie. Zwiedź słynne, skąpane we krwi Los Angeles. Poznaj ekscytujące postacie. Wyrżnij niezliczonych wrogów w krwawej, wybornie szczegółowej walce. I ewoluuj, aby zostać najlepszym pogromcą zombie!
Jak jednak Dead Island 2 działa na konsolach? Autorzy gry doskonale rozgryźli poprzednią wersję Unreal Engine i udało im się ją tak zoptymalizować by sprawdzała się również na konsolach poprzedniej generacji. W ostatnim czasie wyczyn ten udał się w Atomic Heart, a to wszystko na silniku, który przypominam, miał duże problemy z czasami ładowań i doczytywaniem tekstur. Jak zatem działa Dead Island 2? Oto liczba klatek na sekundę i rozdzielczości, jakich powinniście się spodziewać:
- PS4: 1080p/30fps
- PS4 Pro: 1440p/30fps
- PS5: 1800p/60fps
- Xbox One: 900p/30fps
- Xbox One X: 1440p/30fps
- Xbox Series S: 1080p/60fps
- Xbox Series X: 1800p/60fps