Reklama
aplikuj.pl

Strategia „AI for all” według ZTE – MWC Barcelona 2025

Firma ZTE bezustannie tworzy inteligentny ekosystem, w którym sztuczna inteligencja łączy człowieka, pojazdy oraz dom, zapewniając wszechstronne korzyści. Na targach MWC Barcelona 2025 firma prezentuje szeroką gamę urządzeń AI z innowacyjnymi rozwiązaniami, szczególnie w obszarze gamingu i fotografii.

Nowa linia inteligentnych smartfonów od ZTE

Firma ZTE, globalny lider w dziedzinie zintegrowanych technologii ICT, zaprezentowała rozszerzoną linię inteligentnych smartfonów w ramach nowej strategii „AI dla wszystkich”. Wśród nowości znalazły się:

  • Rewolucyjny flagowiec z pełnoekranowym wyświetlaczem – nubia Z70 Ultra
  • Gamingowa nubiaNeo 3, inspirowana koncepcją „Born to Win”
  • Fotograficzna nubia Focus 2

Dodatkowo, ZTE przedstawia nowoczesne urządzenia skierowane do miłośników gamingu, fotografii, mody i muzyki. Firma prezentuje również najnowsze rozwiązania FWA & MBB, wykorzystujące sztuczną inteligencję,5G-AdvancedorazWi-Fi 7, które zapewniły jej globalne przywództwo oraz pozycję lidera rynku przez cztery lata z rzędu (zgodnie z najnowszym raportem TSR).

Odważna wizja „AI for all” i globalne partnerstwa

ZTE dąży do utworzenia inteligentnego ekosystemu, w którym sztuczna inteligencja oraz szeroka gama urządzeń AI, zintegrują człowieka z jego pojazdami oraz domem. Celem firmy jest zwiększenie efektywności, zapewnienie głębszego zaangażowania użytkowników oraz dostarczanie bardziej zaawansowanych funkcji opartych na AI.

Na rynkach zagranicznych ZTE przyspiesza transformację AI, dzięki współpracy z Google. Nowe produkty nubia będą więc zintegrowane z Gemini, najbardziej zaawansowanym modelem AI od Google oraz infrastrukturą Google Cloud zapewniającą skalowalność, bezpieczeństwo i wysoką wydajność.

Ciekawą nowością w ekosystemie ZTE są pierwsze słuchawki AI–nubiaLiveFlip. Obsługują one funkcje takie jak: pytania i odpowiedzi, rezerwacja podróży i biletów, tłumaczenie w czasie rzeczywistym, a także towarzyszą użytkownikom poprzez głosowe interakcje ze smartfonami AI.

Globalna ekspansja marki nubia: gaming i fotografia na pierwszym planie

Od momentu globalnej ekspansji w 2024 roku ZTE odnotowało wzrost eksportu smartfonów o ponad 60%, zwiększając swój udział w kluczowych regionach, takich jak Ameryka Łacińska, Azja Południowo-Wschodnia, Afryka i Europa. Obecnie nubia jest dostępna w ponad 30 krajach i regionach. Marka nubia przyspiesza rozwój dzięki:

  • Gamingowym i fotograficznym urządzeniom AI
  • Rozszerzonej ofercie premium
  • Lepszym kanałom sprzedaży i ekosystemowi produktów
  • Lokalnym działaniom marketingowym

Seria nubiaNeo 3, zaprojektowana dla entuzjastów gamingu, zapewnia wyjątkowe wrażenia z gry dzięki takim rozwiązaniom jak: AI Companion Demi, silnik AI Performance NeoTurbo, nowa strefa AI Game Space, tłumacz AI oraz fotografia AI, a także dedykowanym gamingowi przyciskom, dużemu ekranowi i baterii aż do 6000 mAh.

W myśl hasła „Born to Win”, smartfony z tej serii oferują inteligentne, spersonalizowane i ekscytujące doświadczenia dla nowej generacji graczy.

Z kolei nubia Z70 Ultra to prawdziwa rewolucja w mobilnej fotografii. Smartfon wyposażony jest w ekran 1.5K z pełnoekranową technologią(kamera pod ekranem), zaawansowany system Neovision AI Photography, Snapdragon 8 Elite Mobile Platform, baterię 6150 mAh oraz wodoodporność i pyłoszczelność IP68/IP69.

Nowy model nubia Flip 2 5G wyróżnia się bardziej trwałym zawiasem, większym 3-calowym ekranem zewnętrznym i ulepszonymi funkcjami AI, takimi jak AI Calling Translate, AI Conversation Translate, AI Wallpaper Generator oraz funkcja AI Pets.

Produkty będą dostępne na całym świecie, dostosowane do różnorodnych potrzeb swoich konsumentów.

Informacja prasowa.