Reklama
aplikuj.pl

Google banuje reklamy powiązane z kryptowalutami

Okazało się, że kryptowaluty są nie w smak nawet firmie Google, która postanowiła walczyć z nimi w dosyć brutalny sposób. Jest to zarazem kolejny cios, który wirtualny rynek będzie zmuszony wytrzymać.

Znana wszystkim firma Google potajemnie ogłosiła, że ​​we wszystkich oferowanych przez nią usługach reklamy związane z kryptowalutami zostaną usunięte już w czerwcu. Wszystko ze względu na to, że zarówno organy publiczne, jak i regulacyjne coraz lepiej zdają sobie sprawę z sukcesów, ale również problemów tej wirtualnej waluty. Google zdecydowało się zająć takie stanowisko, ponieważ chce chronić nieświadomych ludzi, którzy mogą zrujnować sobie swoje życie.

Pomimo tego, że blockchain jest jedną z najbardziej obiecujących technologii w ostatnich latach, to droga, jaką podążają, uzyskiwane za jego pośrednictwem kryptowaluty jest znacznie bardziej niepokojąca. Wszystko przez chaotyczność i brak jakiejkolwiek stabilności na tym rynku. Scott Spencer, dyrektor ds. reklamy Google powiedział w jednym z wywiadów przeprowadzonych przez stację CNBC, że:

Nie mamy kryształowej kuli, aby wiedzieć, dokąd zmierza przyszłość kryptowalut, ale widzimy wystarczająco dużo szkód, jakie mogą spotkać konsumentów, dlatego jest to dziedzina, do której chcemy podejść z dużą ostrożnością.

Oczywiście, możemy kłócić się, że ludzie nie rzucają się na oślep w tego typu „inwestycje„. Jednak decyzja już zapadła i zostanie wyegzekwowana już w czerwcu. Początkowo algorytmy mogą mieć problem z odfiltrowaniem zakazanych reklam, ale na pomoc mają przyjść nowinki technologiczne. Mowa oczywiście o sztucznej inteligencji i sieciach neuronowych, których wykorzystanie przez Google z pewnością się powiedzie.

Źródło: techpowerup.com