Activision znowu robi sobie jaja w Black Ops 4. Czy grę czeka fala mikropłatności?
Activision utraciło Bungie. W związku z tym najważniejszą marką w portfolio firmy jest teraz Call of Duty. Powstaje zatem pytanie, czy firma, która nad wyraz kocha pieniądze postanowi doszczętnie zniszczyć Black Ops 4? Tytuł Treyarch otrzymał bardzo dobre oceny, ale już wydawca wprowadza pierwsze zmiany. Zdaje się, że w przyszłości czeka nas prawdziwa fala mikropłatności. W końcu, po co dbać o dobrą opinię wśród graczy?
Pamiętacie o ostatnim płatnym celowniku w Call of Duty: Black Ops 4? Celownik ten prezentowany jest za pomocą… kropki. Wydawca postanowił, że za tak skomplikowaną grafikę będzie wymagał od graczy jednego dolara. Myśleliście, że nie da sobie w bardziej bezsensowny sposób zszargać sobie opinii? Proszę bardzo! Oto drugi celownik kosztujący jednego dolara! No nic tylko brać tego „Cyklopa”. W końcu tak oryginalny design zasługuje na pobieranie dodatkowej opłaty!
Czytaj też: Gry na SNES coraz bliżej Ninteno Switch Online – odkryto nowe poszlaki
Źródło: mp1st.com