Reklama
aplikuj.pl

Aktualizacja Fortnite Battle Royale wprowadza tryb Starcie na żarcie!

Aktualizacja Fortnite Battle Royale wprowadza tryb Starcie na żarcie!

Aktualizacja Fortnite Battle Royale wprowadza nowy tryb okresowy. Jakie jeszcze zmiany pojawiły się w grze?

W Fortnite: Battle Royale pojawił się nowy tryb okresowy. Na czym polega Starcie na żarcie? Rozpoczyna się bitwa Durrr Burgerowni z Pizzerią Pychota. Dwie drużyny po przeciwnych stronach mapy. Wielka bariera pośrodku. Zbuduj fort, który ochroni maskotkę twojej restauracji. Gdy bariera opadnie, zniszcz maskotkę przeciwników, aby wygrać mecz!

Starcie na żarcie w skrócie:

  • Przez pierwsze kilka minut przez środek mapy będzie przebiegać nieprzekraczalna bariera.
  • Każda drużyna posiada niedokończoną restaurację w pobliżu środka mapy. W jej budynku znajduje się głowa maskotki reprezentującej tę drużynę.
  • Jeśli głowa maskotki ulegnie zniszczeniu, jej drużyna przegrywa.
  • Dopóki bariera stoi, każda drużyna powinna jak najszybciej zbudować umocnienia wokół swojej restauracji.
  • Gdy tylko bariera opadnie… zaatakujcie przeciwników i zniszczcie ich maskotkę, zanim oni zniszczą waszą!
  • Na początku meczu pojawiają się specjalne, czerwone zrzuty zaopatrzenia. Zawierają one trochę broni, amunicji, przedmiotów jednorazowych oraz kilkaset jednostek metalu.
  • Gracze odradzają się 7 sekund po likwidacji, zachowując swój ekwipunek.
  • Po zlikwidowanych graczach pozostaje część ich amunicji, a także 30/30/60 jednostek drewna/kamienia/metalu.
  • Zbieranie surowców zapewnia ich o 100% więcej niż normalnie.
  • Zwiększono ilość zasobów na ziemi z 20 do 50 w każdym przypadku.
  • W tym trybie nie ma wyjątkowych broni ani przedmiotów.

Inne zmiany w grze

PLAC ZABAW

Poprawki błędów

  • Wyzwania Kieszonkowe nie pojawiają się już poniżej rzeźby terenu.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano wieżyczkę strzelniczą (legendarną pułapkę)
    • Można ją znaleźć jako łup luzem, w automatach do sprzedaży przedmiotów, w zaopatrzeniowych lamach oraz w zrzutach zaopatrzenia.
    • Wieżyczka ma nieograniczoną ilość amunicji, lecz przegrzewa się przy ciągłym strzelaniu.
    • Można ją umieścić wyłącznie na podłodze.
    • Wieżyczkę można uszkodzić strzelając w nią lub niszcząc strukturę, na której stoi.
    • Po ustawieniu wieżyczki mogą z niej korzystać wszyscy gracze, niezależnie od drużyny.
  • Gdy pasażer pojazdu używa Przysysaka, pojazd zachowuje więcej pędu, co powoduje płynniejszy ruche.
  • Obrażenia zadawane wrogim graczom przy użyciu kilofa zwiększono z 10 do 20.

Poprawki błędów

  • Balony mają teraz prawidłowe efekty graficzne i dźwiękowe w sytuacji przekłucia kilku balonów naraz.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł odnieść obrażenia przy wysiadaniu z Tarana, jeśli w danej chwili używał balonów.
  • Usunięto możliwość przesuwania Taranów poprzez wchodzenie w nie.

ROZGRYWKA

  • Częstotliwość występowania Tarana została zwiększona z 50% do 100%.
  • Przypisania kontrolera: Zmieniono domyślny schemat kontrolera z Bojowego Pro na Budowniczy Pro. Zmieniono domyślne przypisania własne, aby pasowały do Budowniczego Pro zamiast Bojowego Pro.
  • Teraz można używać emotek, bandaży, mikstur osłony oraz innych czynności przerywanych przez ruch, także będąc pod wpływem Schładzaczy.
  • Liczby pokazujące obrażenia będą teraz wyświetlane na wyspie startowej.
    • Gracze będą otrzymywać obrażenia, lecz nie zejdą poniżej 1 pkt. zdrowia.
    • Lokalne efekty obrażeń, w rodzaju trzęsienia ekranu, nie będą widoczne.
    • Obrażenia zadane podczas rozgrzewki w lobby nie są zaliczane na konto postępów w zadaniach.
  • Poprawiono obsługę efektów w sytuacji, gdy gracze strzelają krótkimi seriami z broni automatycznej w rodzaju pistoletów maszynowych.
    • Odgłosy pocisków smugowych i strzałów będą bardziej konsekwentne.
  • Dodano nową czynność „Reset kamery” na konsoli Nintendo Switch. Użycie jej sprowadzi kamerę do poziomu horyzontu.
    • Ta opcja domyślnie nie jest przypisana.
    • Umożliwi ona graczom korzystającym ze sterowania ruchem łatwe wyzerowanie pozycji kamery.
  • Czas, po którym powalony gracz zostanie zlikwidowany, został zwiększony z 50 sek. do 60 sek.

Ponowne rozkładanie lotni

  • Wyłączamy ponowne rozkładanie lotni we wszystkich domyślnych trybach.
    • Funkcja pozostanie dostępna w trybach z większymi drużynami (Szybujące pięćdziesiątki, Taneczna dominacja) i na Placu zabaw, co pozwoli nam na dalsze eksperymenty.
  • Funkcja ponownego rozkładania lotni będzie odtąd aktywować tylko lotnię.
    • Swobodny spadek nie będzie już możliwy przy użyciu ponownego rozkładania lotni.
      • Gracz nadal będzie przechodzić w stan swobodnego spadku po skoku z busa bojowego, użyciu paneli skokowych lub szczelin dowolnego typu.
      • Wysokość, na której lotnia automatycznie rozłoży się ponownie, została zwiększona z 15,5 m do 35 m przy swobodnym spadku po użyciu paneli skokowych lub szczelin.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że przytrzymanie przycisku użycia podczas swobodnego spadku nie powodowało próby otwarcia skrzyni natychmiast po lądowaniu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze przez chwilę po lądowaniu wyglądali, jak w pozycji swobodnego spadku.
  • Usunięto błąd powodujący podświetlanie kontrolera PS4 na niewłaściwy kolor.

WYDAJNOŚĆ

  • Usprawniono wydajność w lobby oraz zużycie pamięci na konsoli Switch.
  • Zoptymalizowano wydajność animacji. Animacja ma teraz do dyspozycji określony czas trwania i dynamicznie dostosowuje jakość i częstotliwość aktualizacji na podstawie obciążenia sprzętu.

DŹWIĘK

  • Odgłosy lotni i kroków niewidocznych graczy są teraz dokładniej rozmieszczone w przestrzeni.
  • Dodano odgłos sygnalizujący trafienie w pojazd z dużej odległości.
  • Dodano odgłos „wiatru” sygnalizujący obecność latających graczy, w tym was samych.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że kroki potworów Sześcianu nie miały graficznych wskaźników odgłosów.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosów odbijania się na oponie.
  • Usunięto błąd powodujący czasami nieodtwarzanie zapętlonych odgłosów broni.
  • Usunięto błąd czasami powodujący nieodtwarzanie odgłosów skoków i lądowania u innych graczy.

INTERFEJS

  • Dodano wskaźnik już zaliczonych sekretów do wyzwań Polowania.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący czasami resetowanie numeru koszulki przy zmianie stylu stroju sportowego ze stylami do wyboru.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Poprawiono tekst odblokowania różowej wersji Łuska, aby poprawnie komunikował, że odblokowanie następuje na 74. stopniu karnetu bojowego, a nie na 59.
  • Zaktualizowano opis zbieraka „Laska Zwiastuna”, by zaznaczyć, że jest on reaktywny.

Czytaj też: Warhammer: Vermintide 2 Back to Ubersreik to remaster starych map

Źródło: epicgames.com