Reklama
aplikuj.pl

Aktualizacja Fortnite Battle Royale wprowadza tryb Starcie na żarcie!

Aktualizacja Fortnite Battle Royale wprowadza nowy tryb okresowy. Jakie jeszcze zmiany pojawiły się w grze?

W Fortnite: Battle Royale pojawił się nowy tryb okresowy. Na czym polega Starcie na żarcie? Rozpoczyna się bitwa Durrr Burgerowni z Pizzerią Pychota. Dwie drużyny po przeciwnych stronach mapy. Wielka bariera pośrodku. Zbuduj fort, który ochroni maskotkę twojej restauracji. Gdy bariera opadnie, zniszcz maskotkę przeciwników, aby wygrać mecz!

Starcie na żarcie w skrócie:

  • Przez pierwsze kilka minut przez środek mapy będzie przebiegać nieprzekraczalna bariera.
  • Każda drużyna posiada niedokończoną restaurację w pobliżu środka mapy. W jej budynku znajduje się głowa maskotki reprezentującej tę drużynę.
  • Jeśli głowa maskotki ulegnie zniszczeniu, jej drużyna przegrywa.
  • Dopóki bariera stoi, każda drużyna powinna jak najszybciej zbudować umocnienia wokół swojej restauracji.
  • Gdy tylko bariera opadnie… zaatakujcie przeciwników i zniszczcie ich maskotkę, zanim oni zniszczą waszą!
  • Na początku meczu pojawiają się specjalne, czerwone zrzuty zaopatrzenia. Zawierają one trochę broni, amunicji, przedmiotów jednorazowych oraz kilkaset jednostek metalu.
  • Gracze odradzają się 7 sekund po likwidacji, zachowując swój ekwipunek.
  • Po zlikwidowanych graczach pozostaje część ich amunicji, a także 30/30/60 jednostek drewna/kamienia/metalu.
  • Zbieranie surowców zapewnia ich o 100% więcej niż normalnie.
  • Zwiększono ilość zasobów na ziemi z 20 do 50 w każdym przypadku.
  • W tym trybie nie ma wyjątkowych broni ani przedmiotów.

Inne zmiany w grze

PLAC ZABAW

Poprawki błędów

  • Wyzwania Kieszonkowe nie pojawiają się już poniżej rzeźby terenu.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano wieżyczkę strzelniczą (legendarną pułapkę)
    • Można ją znaleźć jako łup luzem, w automatach do sprzedaży przedmiotów, w zaopatrzeniowych lamach oraz w zrzutach zaopatrzenia.
    • Wieżyczka ma nieograniczoną ilość amunicji, lecz przegrzewa się przy ciągłym strzelaniu.
    • Można ją umieścić wyłącznie na podłodze.
    • Wieżyczkę można uszkodzić strzelając w nią lub niszcząc strukturę, na której stoi.
    • Po ustawieniu wieżyczki mogą z niej korzystać wszyscy gracze, niezależnie od drużyny.
  • Gdy pasażer pojazdu używa Przysysaka, pojazd zachowuje więcej pędu, co powoduje płynniejszy ruche.
  • Obrażenia zadawane wrogim graczom przy użyciu kilofa zwiększono z 10 do 20.

Poprawki błędów

  • Balony mają teraz prawidłowe efekty graficzne i dźwiękowe w sytuacji przekłucia kilku balonów naraz.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł odnieść obrażenia przy wysiadaniu z Tarana, jeśli w danej chwili używał balonów.
  • Usunięto możliwość przesuwania Taranów poprzez wchodzenie w nie.

ROZGRYWKA

  • Częstotliwość występowania Tarana została zwiększona z 50% do 100%.
  • Przypisania kontrolera: Zmieniono domyślny schemat kontrolera z Bojowego Pro na Budowniczy Pro. Zmieniono domyślne przypisania własne, aby pasowały do Budowniczego Pro zamiast Bojowego Pro.
  • Teraz można używać emotek, bandaży, mikstur osłony oraz innych czynności przerywanych przez ruch, także będąc pod wpływem Schładzaczy.
  • Liczby pokazujące obrażenia będą teraz wyświetlane na wyspie startowej.
    • Gracze będą otrzymywać obrażenia, lecz nie zejdą poniżej 1 pkt. zdrowia.
    • Lokalne efekty obrażeń, w rodzaju trzęsienia ekranu, nie będą widoczne.
    • Obrażenia zadane podczas rozgrzewki w lobby nie są zaliczane na konto postępów w zadaniach.
  • Poprawiono obsługę efektów w sytuacji, gdy gracze strzelają krótkimi seriami z broni automatycznej w rodzaju pistoletów maszynowych.
    • Odgłosy pocisków smugowych i strzałów będą bardziej konsekwentne.
  • Dodano nową czynność „Reset kamery” na konsoli Nintendo Switch. Użycie jej sprowadzi kamerę do poziomu horyzontu.
    • Ta opcja domyślnie nie jest przypisana.
    • Umożliwi ona graczom korzystającym ze sterowania ruchem łatwe wyzerowanie pozycji kamery.
  • Czas, po którym powalony gracz zostanie zlikwidowany, został zwiększony z 50 sek. do 60 sek.

Ponowne rozkładanie lotni

  • Wyłączamy ponowne rozkładanie lotni we wszystkich domyślnych trybach.
    • Funkcja pozostanie dostępna w trybach z większymi drużynami (Szybujące pięćdziesiątki, Taneczna dominacja) i na Placu zabaw, co pozwoli nam na dalsze eksperymenty.
  • Funkcja ponownego rozkładania lotni będzie odtąd aktywować tylko lotnię.
    • Swobodny spadek nie będzie już możliwy przy użyciu ponownego rozkładania lotni.
      • Gracz nadal będzie przechodzić w stan swobodnego spadku po skoku z busa bojowego, użyciu paneli skokowych lub szczelin dowolnego typu.
      • Wysokość, na której lotnia automatycznie rozłoży się ponownie, została zwiększona z 15,5 m do 35 m przy swobodnym spadku po użyciu paneli skokowych lub szczelin.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że przytrzymanie przycisku użycia podczas swobodnego spadku nie powodowało próby otwarcia skrzyni natychmiast po lądowaniu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze przez chwilę po lądowaniu wyglądali, jak w pozycji swobodnego spadku.
  • Usunięto błąd powodujący podświetlanie kontrolera PS4 na niewłaściwy kolor.

WYDAJNOŚĆ

  • Usprawniono wydajność w lobby oraz zużycie pamięci na konsoli Switch.
  • Zoptymalizowano wydajność animacji. Animacja ma teraz do dyspozycji określony czas trwania i dynamicznie dostosowuje jakość i częstotliwość aktualizacji na podstawie obciążenia sprzętu.

DŹWIĘK

  • Odgłosy lotni i kroków niewidocznych graczy są teraz dokładniej rozmieszczone w przestrzeni.
  • Dodano odgłos sygnalizujący trafienie w pojazd z dużej odległości.
  • Dodano odgłos „wiatru” sygnalizujący obecność latających graczy, w tym was samych.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że kroki potworów Sześcianu nie miały graficznych wskaźników odgłosów.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie odgłosów odbijania się na oponie.
  • Usunięto błąd powodujący czasami nieodtwarzanie zapętlonych odgłosów broni.
  • Usunięto błąd czasami powodujący nieodtwarzanie odgłosów skoków i lądowania u innych graczy.

INTERFEJS

  • Dodano wskaźnik już zaliczonych sekretów do wyzwań Polowania.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący czasami resetowanie numeru koszulki przy zmianie stylu stroju sportowego ze stylami do wyboru.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Poprawiono tekst odblokowania różowej wersji Łuska, aby poprawnie komunikował, że odblokowanie następuje na 74. stopniu karnetu bojowego, a nie na 59.
  • Zaktualizowano opis zbieraka „Laska Zwiastuna”, by zaznaczyć, że jest on reaktywny.

Czytaj też: Warhammer: Vermintide 2 Back to Ubersreik to remaster starych map

Źródło: epicgames.com