Aktualizacja Overwatch wprowadziła nową bohaterkę. To jednak nie jedyna zmiana jaka nas czeka!
Najnowsza łatka do Overwatch wprowadziła nową bohaterkę – Ashe. Co o niej wiemy? Podstawowa broń Ashe to Żmija, powtarzalny karabin dźwigniowy o dwóch trybach strzelania: półautomatycznym oraz wycelowaniu. W pierwszym Żmija ma dużą szybkostrzelność i większy rozrzut. Drugi zaś pozwala Ashe strzelać precyzyjniej i zadawać większe obrażenia, ale kosztem szybkości. Ashe potrafi odwrócić każdą sytuację na swoją korzyść dzięki drugiej broni, Obrzynowi , który ma krótki zasięg, ale zadaje ogromne obrażenia i odrzuca pobliskich wrogów. Odrzuca on również Ashe, co zapewnia jej większą mobilność i pozwala wycofać się na bezpieczne pozycje, aby oddać pewny strzał lub uciec przed wrogami.
Kolejna zdolność Ashe to Dynamit , który pozwala jej rzucać eksplodujące po krótkim czasie materiały wybuchowe. Zadają one obrażenia na dużym obszarze wokół i podpalają wrogów, raniąc ich dodatkowo z upływem czasu. Ashe może również strzelić w dynamit, aby zdetonować go wcześniej. Superzdolność Ashe, B.O.B., pozwala jej wysłać do walki zaufanego, omnickiego pomagiera, który przebija się przez pierwsze linie wroga i robi czystki na ich tyłach.
Blizzard postanowił jednak pozmieniać jeszcze kilka rzeczy w samej grze. Dźwięk, bohaterowie, mapy, interfejs – sprawdźcie co nowego! W przypadku dźwięku udostępniono opcję pozwalającą wykorzystać dźwięk przestrzenny w systemie Windows. Funkcję tę można znaleźć w menu Start systemu Windows w części Panel sterowania > Sprzęt i dźwięk > Dźwięk > Urządzenie do odtwarzania > Dźwięk przestrzenny.
Bohaterowie również przeszli zmiany. Dla przykładu – wyrównano wysokość skoku każdego z nich. Co jeszcze?
ŁASKA – WALKIRIA
- Zmniejszono koszt superzdolności o 15%.
- Zwiększono skuteczność leczenia z 50 do 60 pkt./sek.
ŻNIWIARZ – PIEKIELNE STRZELBY
- Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
- Zmieniono wzór rozrzutu.
ŻNIWIARZ – ŻNIWA
- Zwiększono wartość kradzieży życia z 20% do 30% zadanych obrażeń.
WIEPRZU – HAK NA ŁAŃCUCHU
- Opóźnienie przed ściągnięciem celu złapanego hakiem zostało zmniejszone z 0,5 do 0,3 sek.
- Obecnie cel znacznie wytraca impet po złapaniu hakiem.
- Teraz czas odnowienia rozpoczyna się od razu, a nie od chwili przyciągnięcia celu.
WIEPRZU – SZMELCOWNICA
- Zmieniono wzorzec rozrzutu zarówno ataku podstawowego, jak i alternatywnego.
- Zmniejszono współczynnik losowości rozrzutu o 50%.
WIEPRZU – WIEPRZNIĘCIE
- Zwiększono maksymalną prędkość odrzucenia o 25% (z 8 do 10 m/s).
- Nieznacznie zmniejszono odrzut w poziomie.
SYMMETRA – PROJEKTOR FOTONOWY
- Teraz wiązka ataku podstawowego ładuje się o 20% szybciej.
Oprócz tego skrócono czas przygotowania na mapach typu Szturm, Eskorta i Szturm/Eskorta z 1 minuty do 45 sekund. Wydłużono również czas na zebranie drużyny w drugiej rundzie na mapach typu Szturm, Szturm/Eskorta i Eskorta z 10 do 25 sekund. Na koniec – usunięto opcję „Odblokuj wszystko” w menu Bohaterowie.
Czytaj też: Niezależni producenci zawiedzeni nową polityką cenzury Sony
Źródło: playoverwatch.com