Usprawnienia jakości rozgrywki po premierze sezonu 4. Battlefield 2042 wkrótce będą dostępne u graczy. Jakie zmiany wprowadza patch… po patchu?
Kolejne zmiany w Battlefield 2042
Co tym razem zmienia się w Battlefield 2042? DICE dalej łata swoją produkcję i przedstawiło zmiany małego patcha. Do tego firma zapowiada, że już teraz pracuje nad jeszcze jedną łatką z większymi poprawkami. Oto co się zmienia na razie:
Żołnierze SI
- Żołnierze SI powinni teraz poprawnie odradzać się podczas fazy prologu Battlefield 2042. Dotąd byli zbyt zajęci czytaniem podręczników, które im daliśmy, więc wykopaliśmy ich i kazaliśmy brać się do roboty.
Dźwięk
- Rozwiązano problem, który powodował, że linie głosowe były wciąż zagłuszane po opuszczeniu okolicy wrogiego urządzenia infiltracyjnego X6.
- Sprawdziliśmy oprawę dźwiękową urządzenia infiltracyjnego X6, zwłaszcza w kontekście natłoku odgłosów, kiedy gracze rozłożą kilka takich przedmiotów w okolicy.
- Zmniejszono szybkość, z jaką urządzenie infiltracyjne X6 rejestruje sygnały audio po wejściu i wyjściu z obszaru.
- Zwiększono różnorodność hałasu, który wytwarza urządzenie infiltracyjne X6, aby nie generowało już jednostajnego szumu.
Gadżety
- Rozwiązano problem, który powodował zwiększenie celownika po umieszczeniu M18 Claymore.
- Czujniki M18 Claymore nie powinny już aktywować się przez ściany.
- Zmniejszono ilość zdrowia przywracanego przez narzędzie naprawcze na sekundę o 15%.
- Czas działania strzałki namierzającej to teraz 16, a nie 12 sekund.
- Naprawiono błąd powodujący, że odpowiedni wskaźnik interfejsu pojawiał się poniżej świata gry po trafieniu niektórych gadżetów strzałką namierzającą.
- Naprawiono błąd powodujący, że kierowcy w pojazdach czasem nie otrzymywali w HUD-zie powiadomienia o zbliżających się rakietach, jeśli zostali oznaczeni strzałką namierzającą.
- Naprawiono błąd powodujący, że strzałka namierzająca czasami nie oznaczała ruchomych celów.
- Rozwiązano problem, który powodował, że oznaczenie neutralnego pojazdu SOFLAM-em oznaczało go dla obu zespołów.
- Teraz powinno być możliwe umieszczenie znacznika desantowego w dymie.
Specjaliści
Blasco
- Usunięto błąd, który powodował, że Blasco nie była widoczna na minimapie, kiedy strzelała z broni bez tłumika. Dobrze się ukrywa, ale bez przesady!
- Zaktualizowano filmik samouczka Blasco na ekranie kolekcji.
- Teraz powinno być możliwe umieszczenie urządzenia infiltracyjnego X6 w dymie.
Crawford
- Zmniejszono skuteczność cechy „Naprawa krytyczna” Crawforda ze 100% premii do 40%.
Irish
- System strażniczy APS-36 Irisha nie powinien już przechwytywać C5.
Lis
- Pociski TGM G-84 Lis będą teraz poprawnie wybuchać w momencie trafienia w tarczę balistyczną Dozera.
Rao
- Naprawiono problem z polem widzenia podczas używania przedmiotu kosmetycznego „Niestabilny” Rao.
Żołnierze
- Zmniejszono opóźnienie regeneracji zdrowia żołnierza z 7,5 do 6,5 sekundy.
- Przyspieszono regenerację zdrowia żołnierza z 5 do 7,5 pkt. zdrowia/s.
- Zwiększono szybkość regeneracji zdrowia po reanimacji z 5 do 7,5 pkt./s, aby odpowiadała nowym wartościom regeneracji z 2042.
Broń
- Usunięto pozostałe dostosowania celowania dla powiększonych magazynków.
AC9
- Zwiększono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą średniej amunicji na odległości 50 do 75 m z 6 do 7.
- Zwiększono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą amunicji poddźwiękowej na odległości ponad 40 m o 1.
RPT-31
- Zmniejszono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą ciężkiej amunicji na odległości poniżej 30 m z 5 do 4.
M39 EMR
- Zmniejszono mnożnik trafień w głowę z 2x do 1,6x.
SVD
- Zmniejszono mnożnik trafień w głowę z 2x do 1,6x.
Pojazdy
- Rozwiązano problem, który powodował, że CAV-Brawler nie pojawiał się odpowiednio, kiedy używano przedmiotów kosmetycznych „Poziom 1” oraz „Koło wodne”.