Reklama
aplikuj.pl

Oczywiście, że po aktualizacji Battlefield 2042 potrzebna jest łatka

battlefield 2042

Usprawnienia jakości rozgrywki po premierze sezonu 4. Battlefield 2042 wkrótce będą dostępne u graczy. Jakie zmiany wprowadza patch… po patchu?

Kolejne zmiany w Battlefield 2042

Co tym razem zmienia się w Battlefield 2042? DICE dalej łata swoją produkcję i przedstawiło zmiany małego patcha. Do tego firma zapowiada, że już teraz pracuje nad jeszcze jedną łatką z większymi poprawkami. Oto co się zmienia na razie:

Żołnierze SI

  • Żołnierze SI powinni teraz poprawnie odradzać się podczas fazy prologu Battlefield 2042. Dotąd byli zbyt zajęci czytaniem podręczników, które im daliśmy, więc wykopaliśmy ich i kazaliśmy brać się do roboty.

Dźwięk

  • Rozwiązano problem, który powodował, że linie głosowe były wciąż zagłuszane po opuszczeniu okolicy wrogiego urządzenia infiltracyjnego X6.
  • Sprawdziliśmy oprawę dźwiękową urządzenia infiltracyjnego X6, zwłaszcza w kontekście natłoku odgłosów, kiedy gracze rozłożą kilka takich przedmiotów w okolicy.
  • Zmniejszono szybkość, z jaką urządzenie infiltracyjne X6 rejestruje sygnały audio po wejściu i wyjściu z obszaru.
  • Zwiększono różnorodność hałasu, który wytwarza urządzenie infiltracyjne X6, aby nie generowało już jednostajnego szumu.

Gadżety

  • Rozwiązano problem, który powodował zwiększenie celownika po umieszczeniu M18 Claymore.
  • Czujniki M18 Claymore nie powinny już aktywować się przez ściany.
  • Zmniejszono ilość zdrowia przywracanego przez narzędzie naprawcze na sekundę o 15%.
  • Czas działania strzałki namierzającej to teraz 16, a nie 12 sekund.
  • Naprawiono błąd powodujący, że odpowiedni wskaźnik interfejsu pojawiał się poniżej świata gry po trafieniu niektórych gadżetów strzałką namierzającą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że kierowcy w pojazdach czasem nie otrzymywali w HUD-zie powiadomienia o zbliżających się rakietach, jeśli zostali oznaczeni strzałką namierzającą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że strzałka namierzająca czasami nie oznaczała ruchomych celów.
  • Rozwiązano problem, który powodował, że oznaczenie neutralnego pojazdu SOFLAM-em oznaczało go dla obu zespołów.
  • Teraz powinno być możliwe umieszczenie znacznika desantowego w dymie.

Specjaliści

Blasco

  • Usunięto błąd, który powodował, że Blasco nie była widoczna na minimapie, kiedy strzelała z broni bez tłumika. Dobrze się ukrywa, ale bez przesady!
  • Zaktualizowano filmik samouczka Blasco na ekranie kolekcji.
  • Teraz powinno być możliwe umieszczenie urządzenia infiltracyjnego X6 w dymie.

Crawford

  • Zmniejszono skuteczność cechy „Naprawa krytyczna” Crawforda ze 100% premii do 40%.

Irish

  • System strażniczy APS-36 Irisha nie powinien już przechwytywać C5.

Lis

  • Pociski TGM G-84 Lis będą teraz poprawnie wybuchać w momencie trafienia w tarczę balistyczną Dozera.

Rao

  • Naprawiono problem z polem widzenia podczas używania przedmiotu kosmetycznego „Niestabilny” Rao.

Żołnierze

  • Zmniejszono opóźnienie regeneracji zdrowia żołnierza z 7,5 do 6,5 sekundy.
  • Przyspieszono regenerację zdrowia żołnierza z 5 do 7,5 pkt. zdrowia/s.
  • Zwiększono szybkość regeneracji zdrowia po reanimacji z 5 do 7,5 pkt./s, aby odpowiadała nowym wartościom regeneracji z 2042.

Broń

  • Usunięto pozostałe dostosowania celowania dla powiększonych magazynków.

AC9

  • Zwiększono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą średniej amunicji na odległości 50 do 75 m z 6 do 7.
  • Zwiększono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą amunicji poddźwiękowej na odległości ponad 40 m o 1.

RPT-31

  • Zmniejszono liczbę nabojów potrzebną do zabicia wroga za pomocą ciężkiej amunicji na odległości poniżej 30 m z 5 do 4.

M39 EMR

  • Zmniejszono mnożnik trafień w głowę z 2x do 1,6x.

SVD

  • Zmniejszono mnożnik trafień w głowę z 2x do 1,6x.

Pojazdy

  • Rozwiązano problem, który powodował, że CAV-Brawler nie pojawiał się odpowiednio, kiedy używano przedmiotów kosmetycznych „Poziom 1” oraz „Koło wodne”.