Autorzy Spider-Mana podzielili się nowymi wieściami o grze. Co było najtrudniejsze podczas produkcji?
Insomniac Games zdradziło kilka rzeczy, z którymi musieli zmierzyć się twórcy podczas produkcji Spider-Mana. W pewnym momencie okazało się, że końcówka gry jest po prostu słaba. Autorzy zauważyli, że im dłuższe jest zakończenie, tym gorzej bawią się w grze. Postanowiono zatem, że ostatni akt gry będzie znacznie krótszy. Pojedynki z bossami przemodelowano, zawartość wycięto i… wyszło, że producent ma teraz lepszą grę!
Autorzy opowiedzieli również o samym bujaniu się na pajęczej sieci. Celem studia było sprawienie, aby gracz czerpał ogromną przyjemność z samego przemierzania miasta. Osoby testujące tę mechanikę miały zgłaszać każdą sytuację, w której poczuli brak pędu lub znużenie tą czynnością. Insomniac dokładnie analizował ten moment i dodawał kolejne ruchy czy efekty, aby gracze nie tracili poczucia pędu. Ostatecznie deweloper jest zachwycony z tego, jak wyszedł im ten system.
Czytaj też: Cliff Bleszinski powraca jako producent – gdzie odnajdziemy twórcę wielu gier?
Źródło: wccftech.com