Beta Nuclear Winter Fallout 76! Tryb battle royale w produkcji Bethesdy otrzymał nową wersję.

Bethesda nie porzuca swojego dzieła i co jakiś czas wypuszcza aktualizacje, które odmieniają wizerunek gry, która otarła się o łatkę crapa. Oprócz tego dodawane są nowe tryby zabawy. Czy Bethesdzie uda się łatkami i darmową zawartością uratować grę, tak jak Ubisoftowi utrzymać graczy przy sobie za pomocą gier-usług? Zobaczymy za kilka miesięcy. Teraz przyjrzymy się liście zmian wprowadzonych w łatce 10.5.

Czytaj też: Bethesda jest tak związana z Fallout 76, że go nie porzuci

WERSJA ŁATKI

Wielkość tej aktualizacji to poniżej 3 GB dla konsol i 1 GB dla PC.

  • PC: 1.2.0.24
  • PS4: 1.2.0.24
  • Xbox: 1.2.0.24

ZMIANY PROJEKTOWE W NUCLEAR WINTER

PRZEDMIOTY I ŁUPY
  • Podszewka pancerza: Od teraz poza jednym nakryciem głowy i jednym strojem gracze mogą polubić w Atomowym Sklepie także jedną podszewkę pancerza, aby użyć jej w trybie Nuclear Winter.
  • Automatyczne karabiny bojowe: Od teraz znaleźć je można w małych skrzyniach z zaopatrzeniem, a nie w pojemnikach istniejących w świecie gry.
  • Pistolety maszynowe: Od teraz znaleźć je można w średnich, a nie małych skrzyniach z zaopatrzeniem.
  • Skrzynie z zaopatrzeniem: Zmieniono liczbę skrzyń z zaopatrzeniem na kilku obszarach, gdzie pojawiało się ich więcej, niż powinno.
PROFITY
  • Uciekający trup: Efekty tego profitu nie były dotąd stosowane poprawnie, więc zostały one zmienione. Obecnie profit spowalnia utratę punktów akcji o 25%, gdy liczba PW spadnie poniżej 30%.
POSTĘPY NADZORCY
  • Terminale: Dodano nowe wpisy w terminalach ZAX-a, które można odblokować, zdobywając 100. poziom autoryzacji.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Samouczki: Dodano przycisk „Więcej informacji” w menu kart profitów Nuclear Winter, dzięki któremu można ponownie otworzyć związany z nimi samouczek.

POPRAWKI BŁĘDÓW W TRYBIE PRZYGODOWYM I PRZETRWANIA

GRAFIKA I ELEMENTY GRAFICZNE
  • Pancerz wspomagany: Fragmenty szkieletu pancerza wspomaganego nie prześwitują już przez malowanie czarnego jeźdźca, a kolor reflektora tego malowania został odpowiednio zmieniony.
  • Pancerz wspomagany: Fragmenty zbrojenia nie przesłaniają już widoku graczowi, gdy posługuje się ciężką bronią, korzystając z widoku pierwszoosobowego w pancerzu wspomaganym z diabolicznym malowaniem typu I, II lub III.
  • Cienie: Usunięto błąd, w wyniku którego cienie postaci mogły wyglądać bryłowato.
  • Broń: Malowanie Ratowników na strzelbę powtarzalną od teraz nakładane jest poprawnie na broń z tłumikiem.
C.A.M.P., RZEMIOSŁO ORAZ WARSZTATY
  • Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał na duplikowanie przedmiotów w automatach sprzedażowych graczy.
  • Znaki: Naprawiono błąd, przez który kolejne ataki gracza na wielki znak Red Rocket nie powodowały żadnych uszkodzeń.
PROFITY
  • Gnat-fu: Od teraz podczas korzystania z karty profitu „Gnat-fu” V.A.T.S. nie zamyka się automatycznie po zabiciu przeciwnika.
WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ
  • Wydajność: Skrócono czas wczytywania C.A.M.P. podczas łączenia ze światem oraz po szybkiej podróży.
  • Stabilność: Próba użycia szybkiej podróży, aby przenieść się z jednego aktywnego wydarzenia do innego, nie powoduje już na PC wyłączania się klienta gry.
  • Stabilność: Usunięto rzadko występujący błąd powodujący wyłączanie się gry podczas szybkiej podróży lub wczytywania świata.
  • Stabilność: Usunięto rzadko występujący błąd powodujący wyłączanie się gry po kliknięciu na mapie znacznika zbiega należącego do członka drużyny.
ZADANIA I WYDARZENIA
  • Operacja Porządki: Gracze ponownie mogą porozmawiać z drużynowym skautów-pionierów Pompym, aby rozpocząć codzienne zadanie „Operacja Porządki”.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Tworzenie postaci: Usunięcie ze świata gry z powodu bezczynności podczas tworzenia nowej postaci nie powoduje już znikania części interfejsu użytkownika po dołączeniu do nowego świata.

POPRAWKI BŁĘDÓW W NUCLEAR WINTER

GRAFIKA I ELEMENTY GRAFICZNE
  • Exploit: Usunięto exploit, który można było wykorzystać do wyłączania wyświetlania trawy i zarośli podczas rozgrywki w Nuclear Winter.
  • Grafika: Trawa znajdująca się poza granicą ognistego kręgu nie zanika już, gdy gracz odrodzi się w jej pobliżu.
  • Grafika: Naprawiono błąd powodujący pojawianie się artefaktów graficznych na ścianie burzy podczas zmiany objętego burzą obszaru.
  • Oświetlenie: Wnętrze Krypty 51 jest teraz odrobinę lepiej oświetlone, dzięki czemu łatwiej zorientować się, kto ćwiczy na tobie umiejętności bokserskie przed rozpoczęciem rozgrywki.
C.A.M.P.
  • Schematy: Od teraz gracze mogą używać w Nuclear Winter schematów, które w innych trybach gry wymagają profitu „Obrona domu” lub „Nauka”. Jednakże wszystkie obiekty zawarte w schematach, które wymagają tych profitów (na przykład działka czy pułapki), zostaną w Nuclear Winter usunięte.
  • Schematy: Wymagania profitów, takie jak „Obrona domu” lub „Nauka”, nie pojawiają się już podczas próby użycia schematu w Nuclear Winter.
  • Menu budowy: Podczas rozgrywki w Nuclear Winter w menu budowy nie pojawiają się już zakładki wody, żywności i zasobów.
WYZWANIA
  • Walka: Opisy wyzwania „Ukończ rozgrywki” w Nuclear Winter zostały zmienione na „Nie opuszczaj rozgrywki przed jej końcem”, aby zwiększyć czytelność.
  • Codzienne: Codziennych wyzwań Nuclear Winter nie można już ukończyć więcej niż raz dziennie. Codzienne wyzwania zostały ponownie włączone.
STWORZENIA
  • Błotniaki: Nie blokują się już w drzewach po pojawieniu się w hotelu New River Gorge.
ZAGROŻENIA
  • Radioaktywne beczki: Nie powodują już nieustannego przyjmowania radów przez znajdujących się w ich pobliżu kandydatów.
PROFITY
  • Żabie udka: Opis karty profitu „Żabie udka” został zmieniony na „Skaczesz znacznie wyżej”, aby pasował lepiej do opisu jej efektów zamieszczonym w Pip-Boyu.
  • Młynek: Od teraz prawidłowo zwiększa szybkość przeładowywania karabinu automatycznego.
  • Rozbiórka: Od teraz prawidłowo zwiększa uszkodzenia zadawane C.A.M.P. i obiektom warsztatowym o 120%.
PRZEDMIOTY
  • Nakrycia głowy: Bandanę tropiciela, gogle tropiciela, maskę trapera pustkowi i kapelusz trapera pustkowi można od teraz poprawnie oznaczać w Atomowym Sklepie jako ulubione, aby korzystać z nich w Nuclear Winter razem ze strojami takimi jak płaszcz bojowy starszego.
  • Holotaśmy: Holotaśmy z Krypty 51 nie mogą być już umieszczane w pojemnikach.
  • Pojawianie się przedmiotów: Usunięto lokalizację, w której mógł pojawić się nóż myśliwski, ponieważ ta broń nie powinna być dostępna w Nuclear Winter.
  • Czasopisma: Zmieniono orientację kilku czasopism, które poprzednio wyświetlane były stroną tytułową do dołu.
  • Czasopisma: Czas trwania obniżenia kosztu PA zapewnianego przez „Życie Skautów 8” wydłużono z 30 minut do 1 godziny, dzięki czemu odpowiada on czasowi trwania efektów pozostałych magazynów w Nuclear Winter.
  • Pancerz wspomagany: Spuszczenie wzroku z powalonego członka drużyny w trakcie próby jego wskrzeszenia nie powoduje już wyjścia z pancerza wspomaganego.
  • Pancerz wspomagany: Przytrzymywanie przycisku w celu wskrzeszenia członka drużyny, gdy korzysta się z pancerza wspomaganego, nie powoduje już blokowania sterowania grą.
WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ
  • Rozłączenia: Wprowadzono poprawkę, która zmniejsza liczbę przypadków rozłączeń z serwerem występujących tuż po znalezieniu rozgrywki w trybie Nuclear Winter.
  • Rozłączenia: Powtarzanie dodawania i usuwania graczy do/z drużyny nie powoduje już ich rozłączania.
  • Wydajność: Obiekty umieszczone w C.A.M.P. nie powodują już przycinania się gry w chwili, gdy są niszczone przez burzę.
  • Stabilność: Usunięto błąd powodujący wyłączenie się gry podczas wychodzenia do menu głównego z trybu widza w Nuclear Winter.
  • Stabilność: Usunięto problem, który mógł doprowadzić do awarii serwera po zakończeniu rozgrywki w Nuclear Winter.
  • Stabilność: Usunięto parę błędów, które mogły powodować wyłączanie się gry w Nuclear Winter w trybie widza.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Kompas: Naprawiono błąd, który mógł powodować wyświetlanie na kompasie nieprawidłowych znaczników członków drużyny.
  • Kompas: Wieżyczki z karabinem nie są już oznaczane na kompasie gracza, który je rozstawił, jako wrogie.
  • Exploit: Usunięto exploit umożliwiający graczowi zdobycie broni we wnętrzu Krypty 51.
  • Exploit: Usunięto exploit umożliwiający graczowi pozostanie we wnętrzu Krypty 51 zamiast dołączenia do walki z innymi kandydatami.
  • Ulubione: Gracze nie mogą już oznaczać kodów startowych arsenału nuklearnego jako ulubione.
  • Interfejs: Naprawiono rzadko występujący błąd w wersji Xbox, który w pewnych sytuacjach powodował pojawianie się i utrzymywanie podczas rozgrywki niefunkcjonalnych elementów interfejsu użytkownika.
  • Lokalizacja: Poprawiono tekst wyświetlany po odpaleniu atomówki w rosyjskiej wersji klienta gry.
  • Lokalizacja: W słowie „nadzorca” pojawiającym się na zduplikowanych kartach profitów nie brakuje już znaków w japońskiej wersji klienta gry.
  • Lokalizacja: Od teraz tekst na stronie z dodatkowymi informacjami o Nuclear Winter nie jest już ucięty w innych niż angielska wersjach klienta gry.
  • Mapa: Od teraz, gdy burza zmienia zajmowany przez nią obszar, jej granice są wyświetlane na mapie prawidłowo.
  • Wyniki rozgrywki: Naprawiono błąd, przez który informacja o miejscu zajętym przez gracza mogła nie być wyświetlana na ekranie z wynikami rozgrywki.
  • Wyniki rozgrywki: Od teraz zdobyte już przez gracza nagrody za postępy nie są wymieniane w sekcji „Nadchodzące nagrody” ekranu z wynikami rozgrywki.
  • Wyniki rozgrywki: Odpalenie atomówki za pomocą Pip-Boya lub menu ulubionych po odniesieniu zwycięstwa nie blokuje już wyświetlenia ekranu z wynikami rozgrywki.
  • Powiadomienia: Powiadomienia „Podążaj za przywódcą do nowego świata” i „Szukanie świata” nie utrzymują się już na ekranie graczy, którzy odrzucili propozycję dołączenia do przywódcy ich drużyny w trybie przygodowym po rezygnacji z gry w Nuclear Winter.
  • Menu profitów: Naprawiono błąd powodujący blokowanie menu profitów w trakcie zarządzania wyborem kart.
  • Tryb foto: Ramki do zdjęć trybu Nuclear Winter od teraz prawidłowo wyświetlają logo Atomowego Sklepu, gdy są oglądane w trybie foto.
  • Szybkie zestawy C.A.M.P.: Od teraz podczas próby użycia szybkiego zestawu C.A.M.P. menu budowy otwiera się prawidłowo i podświetla wybrany zestaw.
  • Szybkie zestawy C.A.M.P.: Naprawiono błąd, przez który podczas próby rozmieszczenia szybkiego zestawu C.A.M.P. interfejs Quick-Boya pozostawał na ekranie.
  • Tryb widza: Od teraz po zakończeniu rozgrywki widzom wyświetlana jest informacja o zwycięzcy.
  • Tryb widza: Kamera nie robi już zbliżenia na widzów, gdy gracz, którego oglądają, użyje celownika swojej broni.
  • Tryb widza: Od teraz czerwona czaszka oznaczająca miejsce zgonu gracza nie będzie wyświetlana graczowi, który zginął, lecz wyłącznie członkom jego drużyny.
  • Statystyki: Gdy zginie ostatni przeciwnik z wrogiej drużyny, w której wszyscy pozostali członkowie są powaleni, zabicie powalonych przeciwników zostanie przypisane graczowi, który ich powalił (pod warunkiem, że gracz ten wciąż żyje).
  • Terminale: Usunięto pustą drugą stronę z wpisu w terminalu w Krypcie 51.
  • Samouczki: Dodano kilka brakujących samouczków w Nuclear Winter.

Czytaj też: Grafika Hell Let Loose raczej zamęczyłaby współczesne konsole

Źródło: bethesda.net

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej