Reklama
aplikuj.pl

Właściciel tego zmodernizowanego BMW E36 M3 z V8 sprzedaje go za pół ceny

Właściciel tego zmodernizowanego BMW E36 M3 z V8 sprzedaje go za pół ceny
Właściciel tego zmodernizowanego BMW E36 M3 z V8 sprzedaje go za pół ceny

Ktoś naprawdę się postarał, spędził nad tym BMW E36 M3 setki godzin i wydał na niego dziesiątki tysięcy dolców, a teraz sprzedaje go za pół ceny. Oferta wydaje się więc ogromną okazją, zważywszy na cały domniemany koszt rzędu 90000 dolców. 

Czytaj też: Silnik V8 w Shelby GT500 na 2020 rok z rekordowymi możliwościami „na litr”

Oryginalnie samochód ten wystartował jako coupe M3 z generacji E36 w 1996 roku, po czym w ciągu sześciu lat został przekształcony w samochód, który teraz widzimy. Sprzedawca twierdzi, że zainwestował w niego ponad 90000 , przekształcając go w możliwie najlepszą maszynę do jazdy po torze. Wszystko to dzięki całkowicie przebudowanemu silnikowi LS2 V8 firmy Texas Speed, zamontowanemu w samochodzie za pomocą zestawu Vorshlag, który zawiera wał napędowy, mocowania silnika, hedery i wał kierownicy. Moc dociera do tylnych kół poprzez sześciobiegową manualną skrzynię biegów Tremec TR6060 i mechanizm różnicowy M3 z ograniczonym poślizgiem.

Ale układ napędowy to tylko wierzchołek góry lodowej. Samochód znajduje się na amortyzatorach MCS TT2 i tulejach Powerflex, wspartych wzmocnieniami ramy pomocniczej do obsługi całej dodatkowej mocy. Z tyłu znajduje się także masywna taca z dyfuzorem na zamówienie. W bagażniku znajduje się lekki akumulator oraz niestandardowy układ paliwowy, który ma zapobiegać brakom podczas wysokiego przyspieszenia bocznego.

W środku samochód został zabezpieczony klatką, wykończony siedzeniami Recaro, pięciopunktowymi uprzężami, kierownicą OMP i nowym manetką. Dywan został usunięty, ale deska rozdzielcza i karty drzwiowe pozostały na swoim miejscu. Sprzedawca twierdzi, że działa nawet klimatyzacja.

Samochód jest obecnie notowany na Craigslist w Teksasie z ceną wywoławczą 45 000 USD

Czytaj też: Czas posłuchać V8 z Bentley Continental GT3

Źródło: Road and Track