Popularne gry może i nie wymagają ogromnej uwagi twórców co do ich marketingu (kto miał zagrać, ten zagrał, bo i tak słyszał o niej kilkaset razy), ale muszą dbać o tych stałych bywalców, którzy są przyzwyczajeni do stylu danego studia. Widać to po Riot Games, który stwierdził, że bohaterki League of Legends w utworze K-Pop spiszą się idealnie.

Nawiązało więc współpracę z francuskim producentem Fortiche, który wykreował kapelę K-Popu z wirtualnych postaci. Podobno projekt nie należał do najtańszych i solidnie przetrzebił kieszeń Riot Games. Obok siebie występuje więc chyba najbardziej ludzkie warianty Ahri, Evelynn, Kai’Sa oraz Akali, których „występ” widocznie spodobał się fanom LoLa. Wystarczy tylko rzucić okiem na ponad 13 milionów wyświetleń na YouTube i prawie 650 tysiącach łapek „w górę”.

Ten utwór nie miał na celu odświeżenia tego stylu muzycznego, ale zapowiedzenia z przytupem nowych skinów do gry. Te (inspirowane rzecz jasna otoczką skupioną wokół K-Popu) trafią wkrótce do gry i nie trudno się domyśleć, że wzbogacą m.in. niemały już i tak zestaw skinów dostępnych dla tych czterech bohaterek.

Czytaj też: Polskie produkcje teraz w niższej cenie na GOGu

Źródło: Kotaku 

Kolejny artykuł znajdziesz poniżej