Były pracownik Naughty Dog skrytykował to, jak wykonane jest Red Dead Redemption 2. Zgadzacie się z jego opinią?
Na Twitterze rozgorzała dyskusja na temat Red Dead Redemtpion 2. Dwóch deweloperów z Naughty Dog przedstawiło inny obraz tego, jak postrzegają oni grę. Jeden z nich był zadowolony, że Rockstar zdecydował się pewnego fragmentu fabuły nie przedstawiać jako filmik. Zamiast tego, całość możemy ogrywać, co miałoby podkreślać kunszt Rockstar Games.
Drugi deweloper, który zakończył już swoją współpracę z Naughty Dog wytknął grze Rockstar Games to, że ogranicza ona gracza. Zapytacie jak to możliwe? Tytuł, który jest tak szeroko chwalony za otwartość świata? Bruce Straley zwraca uwagę na to, że podczas misji fabularnych Rockstar nie pozwala na zbyt dużą swobodę. Jeśli zrobimy coś inaczej, niż sugeruje nam to gra, to natkniemy się na niewidzialną ścianę czy źle aktywowane skrypty. Dobrze ten problem obrazuje film YouTubera NakeyJakey, który dogłębnie analizuje co jest nie tak z Red Dead Redemption 2. Gorąco polecam jego obejrzenie. Nawet jeśli nie do końca podzielamy zdanie autora, to i tak otwiera on umysł na inne spojrzenie na ten tytuł.
Czytaj też: Screenshoty i gameplay z Metro Exodus przynoszą na myśl zupełnie inną grę
Źródło: onlysp.com