WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

CEO Nvidii: chmura nigdy nie zastąpi PC

Podczas gdy wielu wiąże przyszłość z transmitowaniem gier z serwera na leciwy sprzęt, ale z solidnym łączem internetowym, CEO Nvidii wychodzi przed szereg, twierdząc, że „chmura nigdy nie zastąpi PC”. Ujawnił tym samym strategię swojej firmy na następne lata.

Zapytany o ten segment i usługę GeForce Now powiedział, że ich projekt radzi sobie świetnie, ale nie sądzi, żeby na ten moment było warto tworzyć mobilną wersję Shield TV. Jak odpowiedział jednemu z dziennikarzy:

Jeśli twoje pytanie brzmi „Za jaki czas streaming będzie tak dobry, jak PC”, to odpowiedź jest jasna – nigdy.

Wprawdzie Jensen uważa, że oba te segmenty są ważne, ale to PCty nadal dominują rynek, stając się wszechstronnym sprzętem ludzi młodych. O ile wiele firm próbuje rozwinąć swoje streamingowe zaplecze, to dla Nvidii rozwój tradycyjnych blaszaków będzie priorytetem. CEO firmy słusznie punktuje, że transmitowanie rozgrywki nigdy nie będzie doskonałe, ponieważ opóźnienie trwa zwyczajnie zbyt długo, aby umożliwić graczom swobodną zabawę w grach kompetytywnych. Ale co w takim razie z grami dla pojedynczego gracza, w których wybacza się mu błędy?

No cóż, na solidny streaming gier w wykonaniu Nvidii nie mamy więc co liczyć, ale od czego mamy PlayStation Now i nowe projekty, jak np. Verizion Gaming?

Czytaj też: Powstaje kolejna usługa streamingowa gier Verizon Gaming

Źródło: Wccftech