Reklama

Cyberpunk 2077 z mniejszą mapą w porównaniu do Wiedźmina 3

Cyberpunk 2077 z mniejszą mapą w porównaniu do Wiedźmina 3
Cyberpunk 2077 z mniejszą mapą w porównaniu do Wiedźmina 3

Uwielbialiście świat w Wiedźminie i te lasy, pola oraz łąki, oddzielające poszczególne wioski oraz miasta? Jeśli tak, to zapewne domyślacie się, że realizacja takiego sielskiego pomysłu w grze jest prostsza, niż stworzenie tętniącego życiem miasta przyszłości z zachowaniem pozorów “rzeczywistości”. Nie powinna więc Was dziwić wiadomość na temat tego, że świat w Cyberpunk 2077 będzie mniej okazalszy względem tego w Wiedźminie 3. 

Czytaj też:  Posłuchajcie drugiego kawałka z Cyberpunk 2077

Takie informacje wpadły do nas prosto z kolejnego wywiadu serwisów growych z deweloperami CD Projekt Red. Tym razem to Games Radar przepytał Richarda Borzymowskiego na temat gry Cyberpunk 2077 i z ujawnionych przez niego szczegółów, wynika, że mapa w tej produkcji będzie nieco mniejsza w porównaniu do mapy Wiedźmina 3.

Jeśli patrzysz tylko na powierzchnię pod kątem kilometrów kwadratowych, to Cyberpunk 2077 może być delikatnie mniejszy, niż Wiedźmin 3. Oczywiście… w Wiedźminie byliśmy w otwartym światem z rozległymi uliczkami i lasami między mniejszymi i większymi miastami, takimi jak Novigrad, ale w Cyberpunk 2077 jesteśmy w Night City.

Jest to integralna część otoczenia; jest to w zasadzie bohater, jeśli chcesz to tak nazwać, więc musi być gęściej upakowane. Nie dałoby nam to efektu końcowego, jaki chcielibyśmy osiągnąć, gdyby miasto nie było wiarygodne… więc wypełniliśmy go pełnym życia.

Do tej pory dowiedzieliśmy się, że miasto Night City nie będzie takie jednolite. Całość zostanie podzielona na sześć dzielnic, w których będą panować różne zasady i różni ludzie, szukający swojej przynależności w tym pochłoniętym technologią świecie. Więcej o tym w naszym poprzednim newsie, w którym opisywaliśmy, że możecie walczyć z władzą w Cyberpunk 2077… ale władza wygra.

Czytaj też: Cyberpunk 2077 z ciągle niepewnym multiplayerem i New Game Plus

Źródło: PCGamer