Total War: Warhammer II ma na karku niespełna rok, ale dopiero teraz producenci zajęli się portem na bazie API Vulkan dla systemu Linux oraz macOS.
Gra wyszła wprawdzie spod rąk studia The Creative Assembly, ale nową wersją zajmuje się Feral Interactive. To zapowiedziało wczoraj, że premiera odbędzie się za kilka dni, bo 20 listopada bieżącego roku, czyli w najbliższy wtorek. O jakość portu nie powinniśmy się przejmować, bo Feral Interactive już w przeszłości się tym zajęło się tym samym w przypadku odsłony Total War: Warhammer w 2016 roku. Choć w sumie nie wiadomo, czy teraz deweloperzy poradzą sobie z funkcją multiplayer na Linuxie, ponieważ w przeszłości nie oferowała ona multiplatformowości. Tak z kolei prezentują się wymagania dla obu wersji:
Linux:
- Wersja: Ubuntu 18.04 64-bit
- Procesor: Intel Core i3-4130 @ 3.4GHz
- GPU: 2 GB Nvidia GTX 680, lub 2 GB AMD R9 285 (GCN)
- Pamięć RAM: 6 GB
- Pamięć masowa: 52 GB
macOS:
- Wszystkie 13″ MacBook Pro wyprodukowane od 2016
- Wszystkie 15″ MacBook Pro wyprodukowane u schyłku 2013 z 2.3 GHz procesorem
- Wszystkie 21.5″ iMacs wyprodukowane u schyłku 2017
- Wszystkie 27″ iMacs wyprodukowane u schyłku 2013 z 2 GB kartą graficzną
- Modele z końca 2012 z 2 GB Nvidia 680MX
- Wszystkie 27″ iMac Pro wyprodukowane u schyłku 2017
- Wszystkie Mac Pro wyprodukowane u schyłku 2013
Wersje nie będą jednak dostępne na Steama, ponieważ Feral Interactive będzie je sprzedawać za 59,99$ (wow) w swoim własnym sklepie z dostępnymi osobno dodatkami. Oznacza to mniej więcej tyle, że nabywcy kopii na Steamie nie otrzymają nowych portów, co no cóż, nie jest zbyt fair.
Czytaj też: Cena i data premiery Cyberpunka 2077 według belgijskiego sklepu
Źródło: NeoWin