Reklama
aplikuj.pl

DICE eksperymentuje z częstotliwością zgonów i zabójstw w Battlefield V

DICE eksperymentuje z częstotliwością zgonów i zabójstw w Battlefield V
DICE eksperymentuje z częstotliwością zgonów i zabójstw w Battlefield V

Battlefield V jest już z nami od prawie miesiąca, więc twórcy szykują wielką aktualizację, która przyciągnie uwagę graczy na kolejne godziny. Mowa oczywiście o wydarzeniu Tides of War, które zapowiadano na długo przed premierą, ale to nie jedyne zmiany, jakich możemy oczekiwać.

Zdecydowanie najciekawszymi z ostatnich doniesień są te, że DICE eksperymentuje z częstotliwością zgonów i zabójstw w Battlefield V. Mowa o powszechnie znanym TTK (Time-to-Kill) i TTD (Time-to-Death), których zbalansowanie należy chyba do jednych z najtrudniejszych elementów, czemu nie pomaga fakt, że to zdecydowanie najbardziej wpływowa kwestia w trybie wieloosobowym. Feedback społeczności wskazuje jasno na to, że o ile czas potrzebny do zabicia kogoś jest pozytywnie wyważony, to tym samym nie może pochwalić się czas, po jakim średnio umieramy.

DICE eksperymentuje z częstotliwością zgonów i zabójstw w Battlefield V

Studio próbuje teraz wyważyć te dwa elementy składowe, które są ze sobą bezpośrednio i bardzo mocno powiązane. Obecnie wpadli na pomysł stworzenia dwóch rodzajów serwerów z odmiennymi współczynnikami TTK, aby gracze mogli wypróbować zarówno ten nowy, jak i stary. Poprzez proste porównanie odczuć z rozgrywki DICE ma nadzieje na znalezienie złotego środka. Te zmiany gracze powinni poczuć już jutro, kiedy to premierę odbębni aktualizacja Battlefield V Tides of War Chapter 1.

Czytaj też: Nvidia RTX zawitała na dobre w Battlefield V

Źródło: Gameinformer