Disney zakazał właśnie reklam Netflixa na swoich kanałach telewizyjnych. Jest to początek wojny dotyczącej streamingu, na którego rynek niedługo wejdzie Disney.
W zeszłym roku z budżetu na reklamy wynoszącego 1,8 miliarda dolarów Netflix wydał 99,2 miliona na reklamy TV. 13% z tych pieniędzy trafiło do Disneya. Jest to spora kwota, ale sukces na rynku streamingu jest od niej ważniejszy.
Czytaj też: Sprzedaż Detroit: Become Human na PS4 dalej odstaje od innych exów
Disney ewidentnie uważa, że Netflix będzie jego najważniejszym przeciwnikiem. Firma nie zakazała reklam Amazona, Apple czy Comcasta – każdy z nich też ma swoją platformę streamingową. Premiera Disney+ odbędzie się 12 listopada w USA i Kanadzie. Najtańszy abonament będzie kosztował 8,99 dolara.
Czytaj też: Mod The Skygerfall wprowadza fabułę Daggerfall do Skyrima
Źródło: Gsmarena