Elektryczne rowery Porsche kosztują dokładnie tyle, ile myślicie

Elektryczne rowery Porsche, rowery Porsche, Porsche ebike

Porsche przy okazji ujawnienia swojego elektrycznego kombi Taycan Cross Turismo, pokazało nam coś jeszcze. Jak myślicie, co potrafią elektryczne rowery Porsche?

Elektryczne rowery Porsche

Mowa dokładnie o dwóch nowych ebike, które dzierżą pełne zawieszenie i zależnie od modelu, są przeznaczone zarówno na ulice, jak i na szlaki. To Porsche eBike Sport i Porsche eBike Cross, które są wyposażone w ramy z włókna węglowego o kształcie inspirowanym wspomnianym kombi.

Elektryczne rowery Porsche są napędzane przez najnowszy silnik elektryczny Shimano z napędem pośrednim, Shimano EP8. Lekki silnik w obudowie magnezowej o masie 2,6 kg został zaprezentowany pod koniec ubiegłego roku i może pochwalić się momentem obrotowym rzędu 85 Nm. Oba modele mogą osiągnąć maksymalną prędkość 25 km/h ze wspomaganiem pedałowania.

Nowe rowery elektryczne będą dostępne późną wiosną tego roku w trzech rozmiarach ramy u dealerów Porsche oraz w wybranych specjalistycznych sklepach rowerowych. Ceny? Za Porsche eBike Sport trzeba zapłacić 10700$, a za eBike Cross 8549$.

Porsche eBike Sport

W zorientowanym na miejskie wojaże Porsche eBike Sport elektronicznie zmieniana skrzynia biegów Shimano jest połączona z wysokiej klasy hydraulicznymi hamulcami tarczowymi Magura MT. Dźwignie hamulca są zintegrowane z kierownicą, aby ukryć całe okablowanie i kable, podczas gdy tylny amortyzator jest podobnie zintegrowany z górną rurą, zyskując opływowy motyw w całym rowerze.

Magura dostarczyła również fantazyjny odwrócony przedni widelec, podczas gdy firma Fox tylny amortyzator. Wysokiej klasy światła LED Supernova M99 są zintegrowane z kierownicą i aerodynamiczną sztycą, a opony Continental SpeedKing zapewniają płynną jazdę w mieście.

Porsche eBike Cross

Terenowy Porsche eBike Cross ma podobny projekt, ale zawiera kilka gotowych do jazdy na szlak komponentów. Hamulce Magura MT dzierżą większe tarcze, wytwarzając mniej ciepła podczas intensywnego hamowania, a mechaniczny 12-stopniowy system zmiany przełożeń Shimano XT zapewnia natychmiastową precyzyjną kontrolę.

Porsche eBike Cross wyposażono również w hydraulicznie sterowaną sztycę regulowaną Crankbrothers, która umożliwia rowerzystom dynamiczną regulację wysokości siodełka w trakcie jazdy.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News