Ujawniono właśnie cztery zupełnie nowe, elektryczne trójkołowce MX3 Cargo System, które powstały głównie z myślą transportowania ładunków.
Elektryczne trójkołowce MX3 od Mastretta Bikes
Każdy z czterech tych trójkołowców posiada jedno koło na tyle i dwa na przodzie, z którymi jest związany możliwy do zablokowania mechanizm pochylania się, zwiększający manewrowość. Dzierżą również regulowane zawieszenie i oczywiście elektryczne wspomaganie w postaci silnika przy korbie lub w piaście, zaprzęgniętego do akumulatora litowo-jonowego.
Elektryczne trójkołowce MX3 Cargo System zaczynają się od modelu 40 C o długości 170 cm, który posiada spawaną stalową ramę, dwa 20-calowe koła z przodu i 24-calowe koło z tyłu oraz hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i mechaniczne z tyłu. Napędza go 250-watowy silnik Bafang o 90 Nm momencie obrotowym przy korbie razem z 10 Ah akumulatorem o zasięgu do 50 km.
Wersja 60 C zyskuje dwukrotnie mocniejszy silnik przy tych samych akumulatorach, oferując już nie 40, a 60-kilogramowe możliwości ładunkowe (15 kg z przodu, 5 kg na środku i 40 kg z tyłu). Model 80 Long Tail o długości 210 cm napędza również 500 W silnik i nawet 40 Ah akumulator o zasięgu do 200 km, a jego możliwości transportowe obejmują transport 15 kg rzeczy z przodu, 5 kg w środku i 65 kg z tyłu.
Elektryczne trójkołowce MX3 Cargo System wieńczy model Remolque 200, który składa się z dwóch połączonych ze sobą części. Z przodu znajduje się e-trójkołowiec Cargo 60 C, który jest podłączany za pomocą przegubu do niskopodłogowej uniwersalnej przyczepy platformowej, która może unieść 200 kg ładunku. Przyczepa toczy się na dwóch 20-calowych kołach i ma niezależne zawieszenie.