Fortnite Sezon 8 – oto czego się spodziewać po grze. Przejrzyjcie zmiany w produkcji Epic Games!

Kolejny sezon, kolejne zmiany w Fortnite Battle Royale. Co trafi do graczy tym razem? Epic Games tym razem może mieć trudniej. Wszystko przez to, że pojawiło się Apex Legends, które zamierza namieszać na rynku. Co nas czeka? Oto lista zmian.

TRYB OKRESOWY: USTAWKA 50 NA 50 GRACZY

Omówienie
Dwie drużyny po 50 graczy walczą do końca!

Więcej informacji o trybie

  • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z przeciwnych stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
  • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linię frontu” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii oznacza większe prawdopodobieństwo natknięcia się na wrogów.
  • Przyśpieszono o 25% tempo zbierania zasobów.
  • Skrzynie oraz pojemniki z amunicją pojawiają się częściej niż zwykle i zawierają więcej amunicji.

Czytaj też: Games with Gold marzec 2019 nie zachwyca – co otrzymają posiadacze abonamentu?

TRYB OKRESOWY: BLISKIE STARCIA

Omówienie
Walka na ograniczonej przestrzeni z użyciem strzelb i plecaków odrzutowych!

Więcej informacji o trybie

  • Gracze od początku posiadają plecaki odrzutowe.
  • W tym trybie jedyną broń palną stanowią różnego rodzaju strzelby.
  • Burza porusza się szybciej niż zwykle w środkowej i końcowej fazie rozgrywki.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Piracka armata
    • Przepchnij armatę w dogodne miejsce, wyceluj i odpal! Możesz również wejść do lufy armaty i wystrzelić siebie!
    • Armata strzela na dużą odległość kulami armatnimi lub graczami. Kule bądź gracze mogą przebić kilka przeszkód, po czym z wielką siłą uderzają w cel, co rani i odrzuca pobliskich graczy.
    • Zadaje 100 pkt. obrażeń przy bezpośrednim trafieniu i 50 pkt. obrażeń wrogom w pobliżu miejsca trafienia.
    • Można je znaleźć na mapie gry.
  • Usunięto z gry:
    • Podstępny Bałwan
    • Granat schładzający
    • Burzolot X-4
    • Wózek sklepowy
    • Terenowy wózek golfowy (TWG)
  • Poprawiono ikonę sztucera
  • Zmniejszono dostępność karabinów szturmowych wysokiego poziomu
    • Ogólna liczba dostępnych karabinów szturmowych pozostaje bez zmian
      • Zwiększono szansę na znalezienie zwykłego karabinu szturmowego z 48,56% do 56,30%
      • Zwiększono szansę na znalezienie niepospolitego karabinu szturmowego z 26,83% do 28,15%
      • Zmniejszono szansę na znalezienie rzadkiego karabinu szturmowego z 16,17% do 10,91%
      • Zmniejszono szansę na znalezienie epickiego karabinu szturmowego z 7,02% do 3,52%
    • Zmniejszono szansę na znalezienie legendarnego karabinu szturmowego z 1,82% do 1,13%

Poprawki błędów

  • Zrzuty zaopatrzenia są już poprawnie wyświetlane na mapie.
  • Jeśli gracz naciśnie przycisk strzału podczas opóźnienia strzelby po zmianie broni, strzelba automatycznie wystrzeli po upłynięciu okresu opóźnienia.
  • Naprawiono błąd umożliwiający Czepiakom przyczepionym do gracza ranienie innych przez ściany i podłogi.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze próbujący użyć jednorazowego Krzaka niechcący przyczepiali do siebie zdalne ładunki wybuchowe.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtworzenie u innych klientów gry rozbłysków oraz smug śrucin legendarnej/epickiej strzelby pompki.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie automatycznego biegu na deskolotce przy sterowaniu kontrolerem.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przedmioty czasami były niewidoczne dla niektórych graczy.

ROZGRYWKA

  • Dodano lawę
    • Lawa zadaje 1 pkt. obrażeń w kontakcie z nią i powoduje odbijanie się graczy od jej powierzchni. Bądźcie ostrożni!
  • Dodano kominy wulkaniczne
    • Kominy wulkaniczne wyrzucają graczy i pojazdy wysoko do góry w podmuchu gorącego powietrza!
  • Dodano pomoc ekipy
    • Wystarczy przed meczem włączyć pomoc ekipy w wyzwaniu dziennym lub tygodniowym, by ukończyć je ze wsparciem całej swojej drużyny.
    • Postępy uzyskane przez członków ekipy będą liczyć się podczas kończenia wybranego wyzwania.
    • Korzystając z funkcji, nie można wykorzystywać graczy „dodatkowych”, dodawanych do ekipy w trakcie dobierania graczy, lub towarzyszy z dużych trybów drużynowych, takich jak Naparzanka.
  • Zwiększono czas trwania Nieustającego Dabowania w lobby z 11 do 12 godzin.
  • Przytulne Ognisko teraz świeci w termowizji, dopóki jest aktywne.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że strój Puma bardzo się zacinał podczas odtwarzania oryginalnej emotki Pozdrowienie w lobby.
  • Naprawiono błąd umożliwiający graczom celowanie z broni podczas skakania.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że podnoszona broń czasami była już rozładowana. Działo się tak wtedy, gdy gracz podniósł broń upuszczoną przez innego gracza zaraz po likwidacji.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zniszczenie Krzaka, gdy gracz otrzymywał obrażenia z bardzo dużej odległości.
  • Poprawiono wspomaganie celowania, by działało podczas celowania przez okna.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze czasami nie mogli wsiąść na tyrolkę, gdy stali za bardzo z tyłu i podczas wchodzenia zderzali się z rzeźbą terenu.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający podniesienie przedmiotów upuszczonych w okolicy słupa tyrolki.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że wejście do pojazdu podczas jazdy na tyrolce pozostawiało na graczu efekt graficzny niewrażliwości na upadek.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający automatyczne podnoszenie przedmiotów po wylądowaniu ze swobodnego spadku.
  • Automatyczne przeładowanie broni nie powoduje już przerwania emotki.
  • Naprawiono błąd powodujący zamianę wyposażonej pułapki po upuszczeniu stosu przedmiotów lub po zużyciu ostatniej sztuki ze stosu przedmiotów jednorazowych lub materiałów wybuchowych.
  • Naprawiono błąd powodujący upuszczenie wyposażonej pułapki podczas podnoszenia przedmiotów poprzez przytrzymanie przycisku.

DŹWIĘK

  • Poprawiono odgłosy kroków dochodzących z góry i z dołu.
    • Bardziej wyraźne odgłosy kroków dochodzących z góry.
    • Zmieniono dystans słyszalności kroków dochodzących z góry i z dołu na bardziej realistyczny.
  • Poprawiono czas odtwarzania odgłosów kroków w warunkach dużego obciążenia gry.
  • Ustawiono przestrzenność ostrzeżenia o powaleniu tak, by dochodziło z pozycji powalonego gracza.
  • Dodano odgłosy stereo dla wszystkich broni u graczy niosących te bronie.
  • Dodano odgłos słyszalny podczas kucania i celowania z broni.
  • Poprawiono odgłos nadlatującej rakiety. Teraz jeśli rakieta leci w twoją stronę, rozlega się dodatkowy odgłos ostrzegawczy.
  • Dodano perspektywę odległości do sygnału dźwiękowego wrogiej lotni.
  • Poprawiono sygnały dźwiękowe zranienia/likwidacji.
  • Dodano nowy odgłos przełamania osłony.
  • Poprawiono odgłos trafienia w „słaby punkt” podczas zbierania zasobów.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący powtarzanie odgłosu świstu wiatru od początku po likwidacji wroga w powietrzu.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że pociski ze snajperki nie powodowały odtwarzania odgłosu trafienia.
  • Naprawiono błąd powodujący nieustające odtwarzanie emotki Biesiadowo.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący nieprawidłowe zapętlenie odgłosu pistoletu maszynowego z tłumikiem.

INTERFEJS

  • Dodano możliwość przeglądania strony z informacjami o aktualizacjach z poziomu ekranu nowości.
  • Dokonano graficznych poprawek nazw i wskaźników towarzyszy z oddziału.
  • Usprawnienia znaczników w grze
    • Znaczniki w grze są teraz widoczne w świecie gry, jeśli są umieszczone w pobliżu.
    • Dwukrotne kliknięcie przycisku znacznika w grze umieści wersję znacznika oznaczającą zagrożenie. Znaczniki umieszczone podczas celowania z broni również będą oznaczać zagrożenie.
    • Dodano dwuwymiarowe wskaźniki znaczników w grze, co ułatwi dostrzeżenie ich przez przeszkody.
    • Znaczniki w grze mają teraz wskaźniki pozaekranowe i podają odległość twojej postaci do nich.
    • Umieszczenie znacznika w grze na przedmiocie spowoduje wyświetlenie ikony i klasy rzadkości tego przedmiotu.
    • Przyciski używane do umieszczania znaczników w świecie pozostały bez zmian na komputerach PC i konsolach (mysz i klawiatura: środkowy przycisk myszy, kontroler: krzyżak w lewo).
      • Funkcję tę można przypisać do dowolnego innego przycisku. Dajcie nam znać za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych, co wam najbardziej odpowiada!
    • Na urządzeniach mobilnych przycisk tej funkcji można dodać do interfejsu w grze. W tym celu należy skorzystać ze zmieniacza układu interfejsu.
  • Dodano w szafce zakładki filtrów dla animowanych ekranów wczytywania oraz pupilów.
  • Dodano ikonę rogu karty przy pewnych rodzajach animowanych elementów kosmetycznych.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd sprawiający, że na początku gry z powodu powolnego wczytywania pojawiał się wskaźnik złych warunków sieciowych.
  • Widoczność informacji budowli
    • Jeśli gracz jest w trybie budowania i przejdzie w stan swobodnego spadku, plany, rysunek i przezroczysty obraz budowli znikają do czasu, aż gracz nie będzie mógł znów budować.
      • Po wylądowaniu plany, rysunek i obraz budowli pojawiają się automatycznie.
  • Ekran zakupu karnetu bojowego / zestawu bojowego wyświetla teraz wspieranego twórcę, o ile jakiegoś ustawiono.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący wyświetlanie nieprawidłowej liczby likwidacji dokonanych przez drużynę.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne zaliczanie likwidacji podczas gry na placu zabaw.

POWTÓRKI

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący znikanie modelu bohatera gracza z lobby podczas przewijania powtórki.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne wyświetlanie niektórych stylów elementów kosmetycznych podczas powtórek.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie niedokładnych wartości obrażeń podczas powtórek.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący dwukrotne odtwarzanie animacji strzału z broni podczas powtórek.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano więcej efektów graficznych sygnalizujących naciśnięcie przycisków.
  • Zmieniono widoczność interfejsu podczas lotu na lotni i swobodnego spadku, by bardziej przypominał on wersje na innych platformach.
  • Gracze mogą teraz przełączać się pomiędzy postawą przykucniętą i stojącą w trybie budowania i edycji.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący znikanie tła lobby przy zamykaniu okna opcji zgłaszania graczy.
  • Naprawiono błąd powodujący przełączanie w tryb walki, gdy gracz podczas przełączania się w tryb budowania dotknął paska szybkiego dostępu.
  • Naprawiono błąd powodujący kilkukrotne odtwarzanie animacji otwarcia drzwi przed umieszczeniem pułapki, jeśli gracz sterował przy pomocy urządzenia mobilnego.
  • Usunięto możliwość wstawania podczas lotu na lotni.
  • Naprawiono błąd powodujący pozostawienie przycisku akcji w interfejsie gry podczas fazy lotu busem bojowym.
  • Ustawienie zasobów w interfejsie teraz poprawnie widnieje w grze po dokonaniu zmian w wersji mobilnej.
  • Naprawiono błąd powodujący zablokowanie możliwości edycji przy pomocy celownika po edycji budowli dotykiem do czasu ponownego naciśnięcia przycisku edycji.
  • Naprawiono błąd powodujący rejestrowanie dwukrotnego kliknięcia podczas przeciągania przedmiotu z paska wyposażenia.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że ikony podnoszenia przedmiotów oraz tyrolki w swoim domyślnym położeniu nakładały się na ikonę celowania.
  • Naprawiono błąd czasami uniemożliwiający wyświetlanie grafiki kontrolera na ekranie ustawień kontrolera.

Czytaj też: PlayStation Plus marzec 2019 – zestaw dla fanów strzelanek oraz łamigłówek

Źródło: epicgames.com

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!