Reklama

Ghost of Tsushima sprzedaje się bardzo dobrze

ghost of tsushima

Ghost of Tsushima to kolejna marka w portfolio Sony, która przyniesie firmie przez najbliższe lata miliony dolarów. Poznaliśmy sprzedaż gry i trzeba przyznać, że kolejne kamienie milowe są zdobywane przez nią błyskawicznie.

Ghost of Tsushima na dobrym rynku

Ghost of Tsushima było dla wielu graczy pożegnaniem z PlayStation 4. Poprzednia konsola Sony do dziś dostaje tytuły ekskluzywne, ale dla wielu osób był to ostatni ex przed przejściem na nowa generację konsol. The Last of Us pożegnało PlayStation 3, ale to nie The Last of Us Part 2 pożegnało PlayStation 4. Ghost of Tsushima to dziś zatem ostatnia gra ekskluzywna Sony wydana przed startem nowej generacji konsol.

Czy było to dobre pożegnanie? Opinie graczy i recenzentów dziś w większości przypadków są pozytywne. Choć sam nie byłem zachwycony produkcją, to jednak bawiłem się w niej na tyle dobrze, że ogłoszenie dodatku przyjąłem z entuzjazmem. Osobiście brakowało mi w grze trochę większej duszy, lepszych scenek przerywnikowych i kilku mechanik z Assassin’s Creed, do którego gra jest często zestawiana. W końcu to dla wielu wyczekiwany „Assassin’s Creed w Japonii”.

Czytaj też: Mass Effect Legendary Edition za darmo w abonamencie

Ghost of Tsushima od początku sprzedawało się doskonale, co też nie dziwi ze względu na to, że rynek PlayStation 4 w momencie premiery gry był gigantyczny. Ponad 100 milionów sprzedanych konsol to rewelacyjny wynik Sony i nie powinno dziwić, że gdy tak wiele osób ma ten sprzęt, to sprzedaż powinna być duża. Ghost of Tsushima w ciągu pierwszych trzech dni trafiło do 2,4 milionów graczy. Świetny rezultat. Ale na tym się nie skończyło.

Sprzedaż Ghost of Tsushima

Pamiętajmy, że dziś Ghost of Tsushima otrzymała darmowy tryb sieciowy, port gry na PlayStation 5 oraz dodatek fabularny. Czy takie działania twórców i Sony przyniosły efekty? Przypomnijmy, że już w listopadzie 2020 (tytuł zadebiutował w lipcu 2020) sprzedaż dobiła do 4 milionów kopii.

Czytaj też: Specyfikacja PlayStation VR2 ujawniona. Koniec kanciastego VR

Co ciekawe, jeszcze przed sierpniową premierą nowej wersji gry w 2021 deweloperzy chwalili się, że w marcu dotarli do 6,5 miliona graczy. Dziś poznaliśmy kolejny wynik.

Jak się dowiedzieliśmy z oficjalnego wpisu deweloperów na Twitterze – Ghost of Tsushima trafiła do ponad 8 milionów graczy!