Reklama
aplikuj.pl

Gracze zebrali ponad 83 tysiące zł dla Centrum Zdrowia Dziecka

stream charytatywny, ncidia charytatywnie, centrum zdrowia dziecka, gracze stream, gracze charytatywnie

Od 7 do 9 grudnia 67 gwiazd internetu, influencerów i zawodników esportowych grało przez ponad 54 godziny w gry. Cel był jeden – zebrać pieniądze dla Centrum Zdrowia Dziecka.

Akcja wyszła znakomicie. Udało im się zebrać 83654,26 zł, co jest kwotą bardzo wysoką, która wesprze szlachetny cel. Największy pojedynczy datek wynosił aż 10 tysięcy złotych. Pokazuje to siłę i moc gwiazd internetu, która może zostać przekuta w coś dobrego. Piotr „Izak” Skowyrski komentuje:

Stream charytatywny to najlepsza okazja, żeby wspierać najbardziej potrzebujących, a w tym przypadku tych najmłodszych. Jak co roku udało nam się uzbierać pokaźną sumę. Za to chciałbym serdecznie z całego serca podziękować wszystkim widzom, którzy wsparli taką super akcję. Dla mnie to już trzeci taki stream we współpracy z firmą NVIDIA i zawsze cieszy tak samo, po prostu serce rośnie. Nieczęsto zdarza się, że tylu streamerów zbiera się w jednym miejscu, żeby pomagać, przy okazji dobrze się bawiąc. To okres świąteczny sprawia, że wszyscy staramy się zrobić coś dla innych. Mam szczerą nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się zebrać jeszcze więcej.

stream charytatywny, ncidia charytatywnie, centrum zdrowia dziecka, gracze stream, gracze charytatywnie

Elżbieta Golińska, prezes Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka, dodaje:

Wcześniej nie mieliśmy pojęcia o istnieniu takiej rewelacyjnej społeczności graczy. Jesteśmy maksymalnie skoncentrowani na pomocy dzieciom i przyznaję, że to wielkie odkrycie. Wspaniali ludzie, którzy dzięki tej inicjatywie pokazali jak pięknie i bez zadęcia można wesprzeć małych pacjentów z CZD. Ogromnie dziękuję w ich imieniu wszystkim darczyńcom za to, że w tak krótkim czasie udało się zebrać tak dużą sumę pieniędzy.

Firma Nvidia dziękuje wszystkim osobom zaangażowanym w akcje. Bez nich nie udałoby się wesprzeć tej placówki.

Czytaj też: Epic Games chce jedną usługą połączyć wszystkie platformy

Źródło: Materiały prasowe