GTA 5 z ray-tracingiem to zupełnie nowa gra. Moder znacznie poprawił jakość gry za pomocą technologii ray-tracingu.
Grand Theft Auto 5 wyszło w 2013 roku. Było to jeszcze na PlayStation 3 i Xboksa 360, a Rockstar zadziwił świat tym, co da się wycisnąć z konsol tamtej generacji. Potem przyszły wersje na PlayStation 4 i Xboksa One oraz w końcu – PC. Dziś wersja PC wciąż może się podobać, a gdy wgramy od niej kilka modów – stać się jedną z najładniejszych gier. Co by było jednak, jakby dodać do produkcji jeszcze ray-tracing?
Czytaj też: Nextgen w akcji – Sony pokazuje szybkość PlayStation 5!
Osoby, które wpłacają pieniądze na Patreon Pascal Gilcher mogą już teraz bawić się takowym modem. Aby pokazać, co udało się osiągnąć w grze, Pascal Glicher wydało krótkie nagranie prezentujące zmiany w oświetleniu i odbiciach
Pamiętajcie, że jest to dopiero wczesna wersja tej modyfikacji i gra może wyglądać jeszcze lepiej! Jeśli chcecie zdobyć moda, to udajcie się pod ten adres i wpłaćcie przynajmniej 20 dolarów. Dzięki temu już teraz staniecie się posiadaczami tej modyfikacji. Dla cierpliwych mamy jednak dobrą wiadomość. Gdy modyfikacja zostanie w pełni ukończona, to mod stanie się darmowy dla wszystkich.
Aby uruchomić modyfikacje powinniśmy być posiadaczami jednej z nowszych kart graficznych. Efekt, który może kiedyś stać się standardem pchającym branżę do przodu jest bardzo zasobożerny. Póki co, jest to jeszcze dość droga zabawa, jednak już teraz wiemy, że nowe konsole w jakimś stopniu będą wspierały takie rozwiązanie. Ciekawe, jak uda sie to osiągnąć tanim kosztem?
Czytaj też: Tytuły ekskluzywne Sony biją rekordy – sukces PS4 to sukces PS5
Źródło: wccftech.com