Hi-Fi Rush zaskoczyło rynek pod koniec stycznia i wygląda na to, że sprzedało się bardzo dobrze. Teraz gra otrzymuje nowy tryb fotograficzny, zachęcający do powrotu do zabawy.
Tryb Foto w Hi-Fi Rush
Nowa aktualizacja Hi-Fi RUSH dodaje tryb fotograficzny, który umożliwi graczom zbieranie zrzutów ekranu podczas swojej muzycznej przygody. Po zapauzowaniu akcji można teraz pozować Chaiem i jego sprzymierzeńcami, a potem edytować kadr za pomocą szerokiej gamy ramek, filtrów i efektów, by stworzyć zdjęcie doskonałe!
Czytaj też: Scars Above to kolejna premiera, która nie wiadomo po co powstała
Niniejsza aktualizacja dodatkowo naprawia kilka problemów, z którymi mogli borykać się niektórzy gracze:
- Usunięto „Błąd krytyczny UE4” spowodowany pewnym konkretnym ustawieniem shadera.
- Usunięto „Błąd krytyczny UE4” spowodowany procesem enumeracyjnym urządzenia audio.
- Usunięto usterkę, która mogła spowodować zawieszenie się gry podczas walki z WA-ES-2 (kuchennym samurajem) w utworze 10.
- Usunięto ryzyko zablokowania dalszych postępów w grze podczas dokonywania zakupów w sklepie po odebraniu telefonu Roqueforta podczas utworu 10., po wyjściu z poziomu i ponownym wczytaniu poziomu.
- Usunięto usterkę, która powodowała zablokowanie dalszych postępów podczas walki z 808 w utworze 12.
- Usunięto błąd, po którym gniazda na chipy mogły nie być poprawnie odzwierciedlone w grze, jeśli zostały zakupione podczas zapisywania gry w wieży rytmu, następnie wczytaniu tego zapisu i zakończeniu podejścia.
- Dostosowano wyliczenia martwej strefy dla spustów i drążków analogowych.
- Dostosowano zachowania ofensywne QA-1MIL.
- Poprawiono niektóre kwestie dialogowe Mimosy (hiszpański).
- Naprawiono kwestię danych wyniku z wieży rytmu, które błędnie wpływały na dane wyniku końcowego utworu w sytuacji, gdy istnieje zapisany punkt kontrolny dla obecnie ogrywanego utworu.
- Poprawiono niepoprawne wyświetlanie wyników końcowych za pomieszczenia Spectry, które miało miejsce jeśli gracz wyszedł z gry po zapisie automatycznym.
- Usunięto potencjalny problem podczas utworu 11.; gracz mógł w nim utknąć, jeśli podczas używania chwytu magnetycznego trafił go laser wielkiego robota.
- Usunięto błąd, który umożliwiał kontynuowanie gry po animacji „Koniec gry” podczas walki z Rekką.
- Usunięto błąd pozwalający na przemieszczanie Chaia po poniesieniu obrażeń w konkretnych momentach walki z Rekką lub po sekwencji „Koniec gry”.
- Dostosowano ikonę w menu sali treningowej, która mogła wyświetlać się w niewłaściwych proporcjach.
- Dostosowano ruch w ataku specjalnym z holograficznym Chaiem, dzięki czemu Chai nie wygląda już mega dziwnie.
- Dostosowano ekran podczas przejścia menu pauzy, by zapobiec błędom wizualnym.
- Dostosowano efekty VU-REV podczas ataku parowania rytmicznego (dla lepszej czytelności).
- Dostosowano tło podczas walki z Rekką, by usunąć błąd wizualny podczas przejścia do przerywnika filmowego.
- Dostosowano rekomendację autoakcji podczas planszy „Koniec gry”, by nie pojawiała się już w nieodpowiednich sytuacjach.
- W utworach 3. i 4. uwzględniono stopę inflacji w wynagrodzeniu programistów Zanzo.