Reklama
aplikuj.pl

Hi-Fi Rush z trybem, którego zabrakło na premierę

hi-fi rush

Hi-Fi Rush zaskoczyło rynek pod koniec stycznia i wygląda na to, że sprzedało się bardzo dobrze. Teraz gra otrzymuje nowy tryb fotograficzny, zachęcający do powrotu do zabawy.

Tryb Foto w Hi-Fi Rush

Nowa aktualizacja Hi-Fi RUSH dodaje tryb fotograficzny, który umożliwi graczom zbieranie zrzutów ekranu podczas swojej muzycznej przygody. Po zapauzowaniu akcji można teraz pozować Chaiem i jego sprzymierzeńcami, a potem edytować kadr za pomocą szerokiej gamy ramek, filtrów i efektów, by stworzyć zdjęcie doskonałe!

Czytaj też: Scars Above to kolejna premiera, która nie wiadomo po co powstała

Niniejsza aktualizacja dodatkowo naprawia kilka problemów, z którymi mogli borykać się niektórzy gracze:

  • Usunięto „Błąd krytyczny UE4” spowodowany pewnym konkretnym ustawieniem shadera.
  • Usunięto „Błąd krytyczny UE4” spowodowany procesem enumeracyjnym urządzenia audio.
  • Usunięto usterkę, która mogła spowodować zawieszenie się gry podczas walki z WA-ES-2 (kuchennym samurajem) w utworze 10.
  • Usunięto ryzyko zablokowania dalszych postępów w grze podczas dokonywania zakupów w sklepie po odebraniu telefonu Roqueforta podczas utworu 10., po wyjściu z poziomu i ponownym wczytaniu poziomu.
  • Usunięto usterkę, która powodowała zablokowanie dalszych postępów podczas walki z 808 w utworze 12.
  • Usunięto błąd, po którym gniazda na chipy mogły nie być poprawnie odzwierciedlone w grze, jeśli zostały zakupione podczas zapisywania gry w wieży rytmu, następnie wczytaniu tego zapisu i zakończeniu podejścia.
  • Dostosowano wyliczenia martwej strefy dla spustów i drążków analogowych.
  • Dostosowano zachowania ofensywne QA-1MIL.
  • Poprawiono niektóre kwestie dialogowe Mimosy (hiszpański).
  • Naprawiono kwestię danych wyniku z wieży rytmu, które błędnie wpływały na dane wyniku końcowego utworu w sytuacji, gdy istnieje zapisany punkt kontrolny dla obecnie ogrywanego utworu.
  • Poprawiono niepoprawne wyświetlanie wyników końcowych za pomieszczenia Spectry, które miało miejsce jeśli gracz wyszedł z gry po zapisie automatycznym.
  • Usunięto potencjalny problem podczas utworu 11.; gracz mógł w nim utknąć, jeśli podczas używania chwytu magnetycznego trafił go laser wielkiego robota.
  • Usunięto błąd, który umożliwiał kontynuowanie gry po animacji „Koniec gry” podczas walki z Rekką.
  • Usunięto błąd pozwalający na przemieszczanie Chaia po poniesieniu obrażeń w konkretnych momentach walki z Rekką lub po sekwencji „Koniec gry”.
  • Dostosowano ikonę w menu sali treningowej, która mogła wyświetlać się w niewłaściwych proporcjach.
  • Dostosowano ruch w ataku specjalnym z holograficznym Chaiem, dzięki czemu Chai nie wygląda już mega dziwnie.
  • Dostosowano ekran podczas przejścia menu pauzy, by zapobiec błędom wizualnym.
  • Dostosowano efekty VU-REV podczas ataku parowania rytmicznego (dla lepszej czytelności).
  • Dostosowano tło podczas walki z Rekką, by usunąć błąd wizualny podczas przejścia do przerywnika filmowego.
  • Dostosowano rekomendację autoakcji podczas planszy „Koniec gry”, by nie pojawiała się już w nieodpowiednich sytuacjach.
  • W utworach 3. i 4. uwzględniono stopę inflacji w wynagrodzeniu programistów Zanzo.