Całkiem niedawno Huawei zaprezentował swoją flagową serię smartfonów Mate 20. Chwilę po premierze pojawiły się pierwsze doniesienia mówiące, że w niektórych przypadkach rogi smartfona są zielonkawe, a problem ten pogarsza się z czasem.

Firma od razu zajęła się tym zagadnieniem i dyrektor marketingu i komunikacji Huawei Finland, Elina Takala, powiedziała, że konsumenci otrzymają nowy smartfon, jeśli mają problemy z wyświetlaczem. Wygląda też na to, że taka wymiana nie zostanie ograniczona dla Finlandii, ale także użytkownicy m.in. z Rosji otrzymują nowe telefony. Jednakże dotyczy to sprzedawców, takich jak O2.

Co ciekawe, najprawdopodobniej problem dotyczy wyświetlaczy LG. Pewien użytkownik miał Mate 20 Pro z takim ekranem i problemem, oddał na gwarancję i otrzymał smartfon z wyświetlaczem od BOE. Ciekawe, czy firma kiedyś wyda oficjalne oświadczenie tłumaczące owe kłopoty.

Czytaj też: Niektóre modele Huawei Mate 20 Pro z wadami ekranu

Źródło: https://www.gizchina.com/

Spodobał Ci się ten artykuł? Podaj dalej!